Benefit dla pracowników, sponsoring, narzędzie dla działów marketingu i sprzedaży, oferta partnerstwa i pośrednictwa - wszystko to opcje wykorzystania naszego produktu, cyfrowej prenumeraty Wyborcza.pl. Sprawdźcie, w jaki sposób subskrypcja Wyborczej dla firm i instytucji może wzmocnić Wasz biznes!
embed

Oferta cyfrowej prenumeraty B2B Grupy Wyborcza to unikat i innowacja na rynku - warto poznać ją bliżej. Jest wszechstronna i elastyczna, może stać się wartościowym elementem programu wellbeingowego w firmie, eventu dla klientów czy promocji produktu lub usługi.

Nasz produkt ma wiele zastosowań, ale zanim przejdziemy do poszczególnych z nich, zobaczmy, dlaczego serwisy grupy Wyborcza.pl, dostępne w prenumeracie, są tak atrakcyjne. 

Różnorodność, profesjonalizm, projekty

Wbrew stereotypowi mówiącemu, że Wyborcza zajmuje się prawie wyłącznie polityką, aż 65% treści serwisów naszej grupy dotyczy szeroko pojętego stylu życia. 

Claim redakcji Wyborczej brzmi "Piszemy o tym, co ma znaczenie" - dlatego dziennikarki i dziennikarze naszych tytułów podejmują szeroką paletę tematów, patrząc na nie z różnych perspektyw. 

Nasze portfolio to: 

  • 30 serwisów lokalnych
  • sekcje tematyczne na Wyborcza.pl - np. Nauka, Zdrowie, Edukacja, Sport, Kultura
  • serwisy lifestyle’owe: WysokieObcasy.pl, InstytutDobregoŻycia.pl, ŻyćLepiej.pl
  • wyjątkowy, jedyny na rynku przewodnik po nowościach wydawniczych Magazyn Książki
  • serwisy biznesowe: Wyborcza.biz, Komunikaty.pl

Te ostatnie na pewno zainteresują naszych klientów, dlatego poświęcimy im chwilę uwagi. Wyborcza.biz jest zawsze blisko biznesu, pracowników i konsumentów, wskazuje trendy na rynku pracy, przedstawia inspirujące historie przedsiębiorców, przybliża nowe technologie, dostarcza analiz gospodarczych z punktu widzenia przepisów prawa.  

Komunikaty.pl pozwalają z kolei opublikować ogłoszenie w kilka minut, są mobilne, dobrze pozycjonowane, mają opcję wyszukiwania według filtrów, a do tego obfitują w użyteczne treści.  

Treści serwisów grupy Wyborcza.pl wzbogacają publikacje w ramach różnorodnych projektów Wyborcza.pl, Wyborcza.biz i WysokieObcasy.pl. Projekty i akcje społeczne z udziałem sponsorów poruszają ważne, angażujące tematy, które w dużej części pokrywają się z 10 celami zrównoważonego rozwoju, sformułowanymi przez ONZ.  

Są to:

  • Dobre zdrowie i jakość życia (m.in. projekty "Długowieczni", "Pod dobrą opieką", "Tydzień zdrowia psychicznego").
  • Równość płci (m.in. projekty "Silna jak dziewczynka", "Superbohaterka", "Nieustraszona w pracy").
  • Czysta woda (projekt "Naturalnie woda").
  • Wzrost gospodarczy i godna praca (m.in. projekty "Życie zawodowe. Rozmowy o pracy", "Odblokuj swój potencjał").
  • Mniej nierówności (m.in. projekty "Życie w pojedynkę", "Zaprojektowane po ludzku", "Czułość. Wolność. Równowaga").
  • Zrównoważone miasta i społeczności (m.in. projekty "Supermiasta i Superregiony", "Zawsze po drodze").
  • Działania w dziedzinie klimatu (m.in. projekty "Jedna planeta. Jedno życie", "Olsztyn Green Festival", "Wielki test wiedzy o klimacie", "Biznes z klimatem").

Współpraca z nami pozwala firmom i instytucjom skutecznie realizować te cele.  

Publikacje w serwisach grupy Wyborcza.pl to nie tylko artykuły, ale też podcasty, materiały wideo, relacje z debat, plebiscyty, konkursy czy webinary. 

Warto również dodać, że serwisy grupy Wyborcza.pl pod względem liczby subskrybentek i subskrybentów (blisko 300 tys.) zajmują 1. miejsce w Polsce (w zestawieniu tytułów prasy cyfrowej działających tym modelu) i poczesne 11. w Europie (wyprzedzając El Pais czy Le Figaro) oraz 34. na świecie.  

Oferta prenumeraty business-to-business

Prenumerata cyfrowa serwisów grupy Wyborcza.pl pozwala wzmocnić komunikację z klientami i pracownikami. Jest narzędziem umożliwiającym realizację różnorodnych celów – biznesowych, reklamowych, pracowniczych, instytucjonalnych czy marketingowych. 

W portfolio naszej subskrypcji business-to-business znajdziecie 3 obszary:  

  1. Benefit dla pracowników
  2. Oferta dla marketingu i działu sprzedaży z unikatowym rozwiązaniem, jakim jest Sponsoring w prenumeracie
  3. Partnerstwa i pośrednictwo

Benefit dla pracowników 

To innowacyjna, unikalna na rynku oferta. Produkt "Odblokuj potencjał pracownika" daje dostęp do serwisów grupy Wyborcza.pl w formule benefitu. Program służy edukowaniu, inspirowaniu i motywowaniu wszystkich pracowników organizacji. Z naszych badań wynika, że czyta nas każde pokolenie, a kategorią tematyczną, którą chętnie wybiera każde z nich, jest kultura. To dobra wiadomość, bo szeroko pojęta kultura stanowi bardzo ważny element wellbelingu.  

W dzisiejszych pełnych wyzwań i kryzysów czasach wsparcie psychologiczne pracowniczek i pracowników jest niezmiernie istotne. Subskrypcja naszych serwisów jako benefit to niskokosztowa, ale skuteczna inwestycja w rozwój i dobrostan kadry, a tym samym - w przyszłość firmy. 

Benefit Wyborczej został wyróżniony w prestiżowym konkursie INMA Global Media Awards 2023 w kategorii "Najlepsza inicjatywa do pozyskiwania subskrybentów".  

W ramach programu redakcje Wyborczej współpracują z wieloma uznanymi ekspertami i ekspertkami. Czytelniczki i czytelnicy mogą mieć więc pewność, że treści dostępne w ramach benefitu są nie tylko atrakcyjne i angażujące, ale też sprawdzone i rzetelne.  

Sercem treści spod szyldu projektu "Odblokuj potencjał pracownika" jest rozwój osobisty i zawodowy, psychoedukacja oraz zarządzanie stresem. 

Jakie korzyści z subskrypcji serwisów grupy Wyborcza.pl odniosą pracownicy i pracodawcy?  

Pracownicy:

  • zyskają nieograniczony dostęp do wiarygodnego, eksperckiego i wspierającego źródła informacji w postaci wszystkich publikacji na Wyborcza.pl, Wyborcza.biz i WysokieObcasy.pl
  • pośród kolejnych kryzysów lepiej zadbają o swój dobrostan, dzięki czemu zwiększy się ich produktywność, obecność w pracy i zaangażowanie
  • pracowniczki i pracownicy podniosą swoje kompetencje zawodowe
  • kultura organizacyjna zostanie wzmocniona dzięki poczuciu doceniania i wsparcia pracowników poprzez skuteczne narzędzie
  • poprawa komunikacji wewnętrznej - dostęp do tych samych treści dla całej kadry sprzyja lepszej komunikacji i wymianie informacji wewnątrz firmy. Artykuły i poradniki mogą stanowić punkt wyjścia do dyskusji na temat nowych trendów i rozwiązań w branży.

Pracodawcy:

  • wzmocnią swój wizerunek w branży i atrakcyjność na rynku pracy
  • zwiększą lojalność i motywację pracowników
  • inwestując w kompetencje i dobrostan pracowników, inwestują w przyszłe wyniki swojej firmy
  • udostępniając benefit Wyborczej, pracodawcy stworzą pozytywną atmosferę i mocniej zintegrują zespoły, co przełoży się na sukces organizacji.

Oferta dla marketingu i sprzedaży

To druga opcja w portfolio Prenumeraty cyfrowej business-to-business Wyborczej. 

Często sam produkt, nawet najlepszy, to za mało, żeby zdobyć serca klientów. W sytuacji, gdy wiele marek oferuje podobne produkty czy usługi, oryginalna, zapadająca w pamięć promocja i komunikacja mogą zrobić dużą różnicę.   

Subskrypcja serwisów grupy Wyborcza.pl może stać się skuteczną zachętą do zakupu produktu, udziału w konkursie lub wydarzeniu. Warto podkreślić, że jest to jedyna taka oferta na rynku.   

Tak więc prenumerata Wyborczej stanowi unikalne narzędzie wspierające markę. Sprawdzi się w pozyskiwaniu klientów i wzmacnianiu relacji z nimi (w tym - lojalności). Nasza oferta umożliwia też wzmocnienie rozpoznawalności marki. 

Unikatowym narzędziem dla działów marketingu i sprzedaży jest sponsoring w prenumeracie. Na czym polega? To zapewnienie klientowi stałego kontaktu z grupą użytkowników poprzez komunikację na ekskluzywnych formatach reklamowych wydawcy. Użytkownicy dostają kody dostępu, a reklamy sponsora są widoczne przez cały okres trwania prenumeraty.

Reklamy są odporne na AdBlocka i pojawiają się we wszystkich artykułach w serwisach grupy Wyborcza.pl.

Nazwa sponsora subskrypcji wraz z komunikatem do użytkownika są widoczne na wszystkich urządzeniach (desktop, online), w serwisach grupy Wyborcza.pl i w aplikacji Wyborczej.

Bycie sponsorem jakościowych treści Wyborczej to efektywne narzędzie pozwalające na dotarcie do atrakcyjnej grupy odbiorców i zbudowania z nimi pożądanej komunikacji. Jest to też sposobność do przedstawienia własnej oferty dzięki możliwości przekierowania użytkownika z wyświetlanych formatów do strony sponsora. 

Jak dokładnie wygląda ten proces? 

  • Krok 1: Otrzymanie dostępu - otrzymany od nas voucher z kodem aktywacyjnym można przekazać klientom, pracownikom czy partnerom biznesowym.
  • Krok 2: Dedykowany landing page – obdarowani subskrypcją aktywują do niej dostęp na specjalnym, przygotowanym przez nas dla konkretnej firmy landing page’u. Landing page może być obrandowany logotypem czy sloganem sponsora.
  • Krok 3: Reklama w prenumeracie - każda osoba, która aktywowała prenumeratę cyfrową przez dedykowany landing page, będzie oglądać reklamy widziała nazwę sponsora wraz z komunikatem w każdym czytanym artykule trakcie czytania artykułów.

Dlaczego warto?

  • unikalność i nowatorskość - to jedyna taka oferta na rynku; klient ma szansę się wyróżnić, przyciągnąć uwagę i nawiązać relację z użytkownikiem
  • sponsoring prenumeraty pozwala zwiększyć lojalność klientów i świadomość marki
  • branding marki jest widoczny dla subskrybenta nawet 200 razy w miesiącu!
  • elastyczność - istnieje możliwość podmiany kreacji we wskazaniach sponsorskich, dzięki czemu reklamodawca dociera do odbiorców z aktualnym przekazem (nowa oferta, promocja itp.)
  • sponsoring subskrypcji stanowi świetną formę działania posprzedażowego

Co jeszcze możemy zaproponować działom marketingu i sprzedaży?

  • Projekty specjalne – prenumerata cyfrowa B2B może stać się elementem dużej akcji specjalnej. Nasz klient staje się sponsorem ważnego projektu, przybliżając jednocześnie swoją markę dobrze dopasowanej grupie odbiorców. Jako Grupa Wyborcza zapewniamy pełne wsparcie przy realizacji akcji – od koncepcji po wdrożenie.
  • Wsparcie sprzedaży - podarowanie klientom czy partnerom biznesowym darmowego dostępu do serwisów grupy Wyborcza.pl jest świetnym sposobem na podziękowanie za poświęcony czas, zaangażowanie we współpracę biznesową lub zakup produktu. Za pomocą tego ekskluzywnego prezentu doceniamy klientów i pozostawiamy im dobre wspomnienia ze współpracy, w efekcie wzmacniając relacje z nimi.
  • Sponsoring prenumeraty cyfrowej - udostępnienie marce ekskluzywnej przestrzeni reklamowej na wyłączność, do komunikacji z użytkownikiem. Widoczność marki przy wszystkich treściach serwisów grupy Wyborcza.pl, przez cały czas trwania prenumeraty i na wszystkich urządzeniach.
  • Subskrypcja via wi-fi – w przypadku firm, których działalność polega w dużej mierze na przyjmowaniu gości, klientów czy pacjentów, atrakcyjną opcją jest udostępnienie za darmo treści serwisów grupy Wyborcza.pl w ramach sieci wi-fi. Lektura, słuchanie czy oglądanie wciągających i użytecznych treści z pewnością umili im czas spędzony w hotelu, kawiarni czy poczekalni.

Zostańmy dłużej przy projektach wydawniczych Wyborczej. To wartościowe akcje społeczne i edukacyjne, poruszające kluczowe problemy określające naszą rzeczywistość, kształtujące przyszłość. Jedne z flagowych akcji Wyborcza.pl i Wysokich Obcasów to: "Superbohaterka", "Supermiasta i Superregiony", "Nieustraszona w pracy", "Jedna planeta. Jedno życie", "Kobiety wiedzą, co robią" czy "Zaprojektowane po ludzku"

Prenumerata cyfrowa Wyborcza.pl jako element projektu, którego sponsorem jest nasz klient, może przybrać postać: 

  • podarunku od sponsora dla uczestników eventu (gali, konferencji) czy konkursu. Kod dostępu do prenumeraty zostanie zamieszczony na znajdzie się w eleganckim voucherze (w wersji papierowej lub elektronicznej) ze wskazaniem sponsora (logo, hasło).
  • prezentu dla klientów i kontrahentów. Publikacje związane z projektem zostaną wtedy wyróżnione.
  • prezentu dla pracowników sponsora projektu (tutaj również publikacje projektowe uzyskają wyróżniony status)
  • podarunku dla nieaktywnych użytkowniczek i użytkowników serwisów grupy Wyborcza.pl zainteresowanych tematyką danego projektu. Jest to unikalna szansa na dotarcie do adekwatnej grupy celowej klienta. Subskrypcja dla nieaktywnych czytelników będzie może mieć podłączony sponsoring.

Jakie korzyści przynosi prenumerata w projektach? 

  • wzmocnienie wizerunku sponsora projektu jako firmy zaangażowanej społecznie i troszczącej się o swoich pracowników
  • możliwość komunikacji z nową grupą odbiorców
  • zyskanie ambasadorów (zarówno projektu, jak i marki sponsora) spośród użytkowników Wyborcza.pl
  • nawiązanie i pogłębienie relacji z klientami
  • zbudowanie atrakcyjnej komunikacji marketingowej
  • zmotywowanie kadry sponsora projektu do działalności prospołecznej

Partnerstwa i pośrednictwa

Ostatnią opcją, jaką oferujemy w ramach obszaru Prenumerata business-to-business, są partnerstwa i pośrednictwa.

W przypadku partnerstw są to wspólne pakiety: prenumerata cyfrowa Wyborcza.pl z produktem klienta oraz wzajemna promocja i sprzedaż powstałego produktu.

Dołączenie prenumeraty cyfrowej do portfolio klienta wzbogaca je o wartościowy, różnorodny produkt (serwisy Wyborcza.pl, Wyborcza.biz i WysokieObcasy.pl). Pozwala również wykorzystać know-how silnej i doświadczonej marki, jaką jest Wyborcza.  

Współpracujemy z e-sklepami, platformami kafeteryjnymi i pośrednikami, oferując atrakcyjne warunki biznesowe. 

  • Pośrednictwo: Oferując swoim klientom cyfrową prenumeratę Wyborcza.pl, nasz pośrednik rozszerza portfolio i zarabia na prowizji od sprzedaży. Gwarantujemy atrakcyjne stawki prowizyjne, elastyczne rozliczenia oraz wsparcie techniczne.
  • Partnerstwo: To dodatkowe rozwiązania i korzyści dla klientów naszego partnera. Wspólne z Wyborcza.pl pakiety oraz wzajemna promocja jest świetną szansą na pozyskanie nowych klientów i realizację wytyczonych celów.
  • Współpraca kafeteryjna: Pozwala w prosty sposób dołączyć ofertę Wyborcza.pl do programu lojalnościowego lub marketplace’u, wzbogacając portfolio o unikatową opcję.

Podsumowując - co nas wyróżnia? 

  • Super user – czyli nasz subskrybent: płacący za treści, wymagający, zaangażowany i uważny czytelnik, a przy tym atrakcyjny, świadomy konsument, płacący za produkty i usługi więcej niż anonimowy użytkownik internetu.
  • Różnorodność treści - aż 65 % treści naszych serwisów skupia się na stylu życia, a nie polityce. Czytelniczki i czytelnicy znajdą tu bogaty wybór publikacji dotyczących kultury, ekologii, gospodarki, rynku pracy, technologii, rodzicielstwa, sportu czy psychologii.
  • Kompleksowość oferty – w ramach subskrypcji B2B proponujemy wachlarz rozwiązań, tak by filozofia marki świat naszych klientów zostały opowiedziane spójnie, niebanalnie i zajmująco.
  • Unikatowość - nasza oferta prenumeraty cyfrowej business-to-business jest jedyną taką na rynku.
Benefit
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ