Piszemy o trendach i podpowiadamy w jaki sposób możesz wykorzystać subskrypcję w swojej firmie
Na rynek pracy systematycznie wkraczają przedstawiciele pokolenia Z; a wkraczając, mocno ten rynek zmieniają. Najmłodsi pracownicy cenią sobie zupełnie inne benefity niż te, do których przywykły starsze pokolenia. Dla zetek benefity pracownicze nie są już tylko dodatkiem pozapłacowym, ale standardem, wobec którego mają określone oczekiwania. Dla nich najbardziej wartościowym benefitem nie będzie opieka medyczna, karta sportowa czy tzw. kafeteria benefitów. Reprezentanci nowego pokolenia cenią sobie przede wszystkim możliwość ciągłego rozwoju zawodowego, elastyczność pracy oraz dodatkowe dni wolne. Sprawdź, co jeszcze wiemy o pokoleniu zoomersów.
Pandemia, okresy lockdownów, wyzwania pracy zdalnej wpłynęły także na benefity pozapłacowe w wielu branżach i firmach. Praca zdalna przestała być benefitem, a stała się postpandemiczną rzeczywistością. Wzrosła rola benefitów, które pozwalają kompleksowo zaopiekować się zdrowiem. Pojawiły się nowe propozycje benefitów na rynku, jak cyfrowa prenumerata "Wyborczej", szkolenia online, wsparcie psychologiczne. Co dzisiaj motywuje pracowników? Jakie benefity pracownicze są na miarę nowych czasów?
Drogie benefity pracownicze wcale nie muszą być najlepsze. Istnieje wiele benefitów, które nie nadszarpną mocno budżetu firmy, a będą atrakcyjne dla pracowników. Przykładem takiego rozwiązania jest na pewno cyfrowa prenumerata "Wyborczej", ale co jeszcze? Przedstawiamy pomysły na benefity dla pracowników, które można wdrożyć bez większych nakładów finansowych lub nawet zupełnie za darmo.
Benefity pracownicze znane są na rynku pracy od lat. Ewoluowały jednak wraz ze zmieniającą się rzeczywistością, ustrojem politycznym, wpływami z Zachodu. Sprawdźmy, jak zmieniały się benefity pozapłacowe na przestrzeni czasów i jakich świadczeń potrzebujemy aktualnie najbardziej.
Pojęcie wellbeingu, kojarzące się ze strefami wellness i przyjemnościami dla ciała, przeniknęło do świata pracy. Coraz częściej możemy usłyszeć o wellbeingu w polskich firmach, o programach wellbeingowych.
Prenumerata "Wyborczej" jako benefit pracowniczy? Czemu nie! To z pewnością coś oryginalnego, coś, czego nie mają jeszcze wszyscy - w przeciwieństwie do karty sportowej czy popularnych systemów kafeteryjnych.