Cyfrowa prenumerata "Gazety Wyborczej" może być również dodatkiem do innych benefitów pracowniczych. Daje ona dostęp do najwyższej jakości treści: rzetelnych informacji z Polski i ze świata, wywiadów, reportaży czy podcastów. Jakie jeszcze korzyści zyska pracownik wraz z prenumeratą "Wyborczej"? A jakie pracodawca?
Żyjemy we wciąż zmieniającej się rzeczywistości - wojna, inflacja czy kryzys klimatyczny sprawiają, że bardziej niż dotąd łakniemy informacji. Niestety dostęp do tych rzetelnych nie jest wcale łatwy. Plagą naszych czasów stały się fake newsy, czyli spreparowane wiadomości rozprzestrzeniane głównie za pomocą mediów społecznościowych. Dlaczego więc nie podarować pracownikom nieograniczonego dostępu do wiarygodnego źródła informacji, jakim są portale Grupy Wyborcza? Stoją za nimi wielokrotnie nagradzani i doceniani dziennikarze, w tym korespondenci w USA i Europie oraz redakcje w 27 polskich miastach. Dzięki temu "Wyborcza" opisuje wydarzenia na bieżąco i z perspektywy zwykłych ludzi. Wraz z benefitem w postaci cyfrowej prenumeraty "Wyborczej" dajesz swoim pracownikom nielimitowany dostęp do serwisów Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl, Wyborcza.biz. Można w nich znaleźć:
Cyfrowa prenumerata "Wyborczej" to oryginalny benefit, który buduje również pozytywny wizerunek pracodawcy. Dodanie do pakietu swoich benefitów prenumeraty cyfrowej niesie ze sobą szereg korzyści. Firma zyskuje wizerunek:
Od 2014 roku, kiedy to serwis Wyborcza.pl ukrył swoje treści za paywallem, wiele się zmieniło. Model subskrypcyjny przejął wiele sektorów rynku. Zasubskrybować można już nie tylko portale informacyjne, ale też samochód, a nawet psią karmę. Ekonomia subskrypcji rozwija się nieprzerwanie na całym świecie; wybuch pandemii koronawirusa tylko wzmocnił ten proces. Jak wynika z badania Digital Poland podsumowującego rok 2021 pod kątem rynku subskrypcji, Polacy bardzo polubili ten model dostępu do usług. W 2021 roku z płatnych subskrypcji korzystało 25 proc. Polaków, a 50 proc. z nich płaciło jednocześnie za dwie do czterech subskrypcji. Wyborcza.pl jest najchętniej subskrybowaną marką w Polsce, zaraz po Netfliksie i Spotify. Prenumeratorów cyfrowych tytułu jest już 296 tysięcy - i wciąż przybywa.
Benefit w postaci cyfrowej prenumeraty "Wyborczej" można wypróbować wraz ze swoimi pracownikami podczas 90-dniowego bezpłatnego dostępu. Zespół "Wyborczej" służy wówczas wsparciem, zapewnia onboarding oraz spotkania wprowadzające pracowników w zasady działania subskrypcji i korzyści płynące z jej używania. Wśród pracowników korzystających z 90-dniowego darmowego dostępu przyprowadzana jest ankieta, której wyniki otrzymuje pracodawca. Dzięki niej zyskuje on wiedzę, czy jego pracownicy faktycznie potrzebują takiego benefitu.