Serwis Wyborcza.pl/magazyn 1)
Czytelnictwo 2)
Serwis Wyborcza.pl
Sprzedaż wydania 3)
1) Gemius Prism; V 2024 2) Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Kantar Polska, Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna, ARC Rynek i Opinia, badanie "Zaangażowanie w reklamę", VII 2023 - VI 2024, N = 18 858. Wskaźnik: CDT: sobota 3) PBC, styczeń - czerwiec 2024, sprzedaż wydania
Użytkownicy serwisu to osoby pow. 45 r.ż, mieszkańcy miast 50 tys.+, z w wykształceniem wyższym i wysoką pozycją zawodową.
Czytelnicy sobotniego wydania Gazety Wyborczej to mieszkańcy większych i mniejszych miast 20 tys. +, w wieku 35+. Tak jak i użytkownicy serwisu, są bardzo dobrze wykształceni – połowa ma wykształcenie wyższe. Połowa nich zajmuje wysokie pozycje zawodowe.
Szukasz rozwiązania reklamowego? Jesteś zainteresowany prenumeratą cyfrową dla swoich pracowników lub klientów? Masz wydarzenie, które chcesz, byśmy objęli patronatem? Powiedz nam, jaki masz cel: wizerunkowy, zasięgowy czy efektywnościowy. Przygotujemy dla Ciebie rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb.
Dotarcie do odbiorców premium
290 000 naszych czytelników płaci za dostęp do treści cyfrowych. Udział super userów w wydatkach e-commerce wynosi aż 70%
Zasięg premium
Nasze portfolio obejmuje prasę codzienną i magazynową, serwisy internetowe, aplikacje, newslettery, kanały w social media oraz autorskie eventy
Treści premium
Nasi dziennikarze to ważne nazwiska i uznani eksperci w swoich dziedzinach. Przygotowują merytoryczne, oryginalne i angażujące treści