Serwis Wyborcza.pl/magazyn 1)
Czytelnictwo 2)
Serwis Wyborcza.pl
Sprzedaż wydania 3)
1) Gemius Prism; XI 2024 2) Polskie Badania Czytelnictwa, badanie "Zaangażowanie w reklamę", X 2023 -IX 2024, N = 21651, Wskaźnik: CDT 3) PBC, I-IX 2024, sprzedaż wydania
Użytkownicy serwisu to osoby pow. 45 r.ż, mieszkańcy miast 50 tys.+, z w wykształceniem wyższym i wysoką pozycją zawodową.
Czytelnicy sobotniego wydania Gazety Wyborczej to mieszkańcy większych i mniejszych miast 20 tys. +, w wieku 35+. Tak jak i użytkownicy serwisu, są bardzo dobrze wykształceni – połowa ma wykształcenie wyższe. Połowa nich zajmuje wysokie pozycje zawodowe.
Szukasz skutecznego rozwiązania dla swoich kampanii reklamowych? Powiedz nam, jaki masz cel: wizerunkowy, zasięgowy czy efektywnościowy. Przygotujemy dla Ciebie rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb w naszych serwisach internetowych oraz tytułach prasowych.
Dotarcie do odbiorców premium
291 000 naszych czytelników płaci za dostęp do treści w serwisach grupy Wyborcza.pl (Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Wysokieobcasy.pl).Udział super userów w wydatkach e-commerce wynosi aż 70%.
Zasięg premium
Nasze portfolio obejmuje prasę codzienną i magazynową, serwisy internetowe, aplikacje, newslettery, kanały w social media oraz autorskie eventy.
Treści premium
Nasi dziennikarze to ważne nazwiska i uznani eksperci w swoich dziedzinach. Przygotowują jakościowe, oryginalne i angażujące treści.