Serwis Wyborcza.pl/kultura 1)
Czytelnictwo 2)
Facebook Wyborcza Kultura 4)
Serwis Wyborcza.pl/kultura
Sprzedaż wydania 3)
1) Gemius Prism; IX 2024 2) Polskie Badania Czytelnictwa, badanie "Zaangażowanie w reklamę", X 2023 -IX 2024, N = 21651. Wskaźnik czytelnictwa: CDT 3) PBC, I-IX 2024 4) stan na 28.08.2024
Czytelnicy piątkowego wydania Gazety Wyborczej to w większości mężczyźni, w wieku 35+, z wykształceniem wyższym. Nasi czytelnicy w zajmują wysokie pozycje zawodowe. Czytelnicy deklarują zainteresowanie tematami kulturalnymi w prasie – filmem, książką i muzyką.
Wybierając Co Jest Grane możesz wybrać zasięg sieciowy, który obejmuje zasięg stołeczny oraz publikację na stronach sygnowanych logiem Co Jest Grane 24 w zasięgu: krakowskim, katowickim, łódzkim, trójmiejskim, poznańskim, wrocławskim. Możesz też wybrać dedykowane strony w wydaniach lokalnych.
Szukasz skutecznego rozwiązania dla swoich kampanii reklamowych? Powiedz nam, jaki masz cel: wizerunkowy, zasięgowy czy efektywnościowy. Przygotujemy dla Ciebie rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb w naszych serwisach internetowych oraz tytułach prasowych.
Dotarcie do odbiorców premium
291 000 naszych czytelników płaci za dostęp do treści w serwisach grupy Wyborcza.pl (Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Wysokieobcasy.pl).Udział super userów w wydatkach e-commerce wynosi aż 70%.
Zasięg premium
Nasze portfolio obejmuje prasę codzienną i magazynową, serwisy internetowe, aplikacje, newslettery, kanały w social media oraz autorskie eventy.
Treści premium
Nasi dziennikarze to ważne nazwiska i uznani eksperci w swoich dziedzinach. Przygotowują jakościowe, oryginalne i angażujące treści.