-
CO DAWID DORADZIŁBY GOLIATOWI, CZYLI JAK NIEZALEŻNE WYTWÓRNIE RADZĄ SOBIE Z "KRYZYSEM" RYNKU MUZYCZNEGO? - ZAPRASZA S1 WARSAW »
-
HIP HOP: SZTUKA CZY INTERES? ZAPRASZAJĄ SONY ATV I PROSTO »
-
Dlaczego duże firmy kochają muzykę? pod patronatem T-Mobile »
-
Warsztat: Jak słuchać muzyki współczesnej? »
-
WARSZTAT: TAJNIKI MIKSOWANIA MUZYKI »
-
PŁACIĆ CZY NIE PŁACIĆ ZA MUZYKĘ? »
-
NIERDZEWNI, CZYLI DLACZEGO HEAVY METAL JEST WCIĄŻ POPULARNY? »
-
SŁYSZ LEPIEJ, GRAJ LEPIEJ, BRZMIJ LEPIEJ: INDYWIDUALNE MONITORY SCENICZNE - PREZENTACJA PRODUKTÓW OWN FIDELITY »
-
WARSZTAT: JAK WYBRAĆ SINGIEL? »
-
WARSZTAT: JAK WYDAĆ PŁYTĘ? I CO TO JEST 'CROWDFUNDING'? »
-
"BĘDZIE GŁOŚNO!" »
-
FONODŻUNGLA? JAK NIE ZGINĄĆ W GĄSZCZU PRZEPISÓW I OCHRONIĆ TWÓRCZOŚĆ? ZAPRASZAJĄ ZAIKS I ZPAV »
-
DLACZEGO LUBIMY PIOSENKI Z REKLAM? - ZAPRASZA SAATCHI&SAATCHI »
-
POLSKA MUZYKA TYLKO NOCĄ? DEBATA: POLSKA KWOTA, PRZYMUS CZY RATUNEK? »
-
'Cała prawda o trotylu': właściciel 'Rzeczpospolitej' ostro krytykuje zwolnionych przez siebie redaktorów i dziennikarzy »
-
WARSZTAT: JAK OSIĄGNĄĆ SUKCES NA YOUTUBE? »
-
"AKUSTYKA = KOMFORT" - PREZENTACJA PRODUKTÓW ACOUSTICITY »
-
NIE MA JAK INDUSTRIAL! JAK ZROBIĆ SALĘ KONCERTOWĄ ZE STAREJ FABRYKI? - ZAPRASZA CHILLIZET »
-
RETRO, CZYLI NOWOCZESNOŚĆ »
-
JAK MIERZYĆ MUZYKĘ? BADANIA KOMERCYJNE W SŁUŻBIE ROZRYWKI ZAPRASZA PTBRIO (POLSKIE TOWARZYSTWO BADACZY RYNKU I OPINII) POD PATRONATEM T-MOBILE »
-
WYPROMUJ SWOJE MIASTO FESTIWALEM- ZAPRASZA AGENCJA MARKETINGU MUZYCZNEGO STX JAMBOREE »
-
JAKI JEST POLSKI JAZZ, JAKA JEST JEGO KONDYCJA? »
-
DEBATA: Z CZEGO ŻYJĄ MUZYCY? ZAPRASZA RADIO ROXY »
-
NIE SZUKAJ PIENIĘDZY NA ULICY! WYKORZYSTAJ GRANTY I DOTACJE! PORADNIK DLA KAŻDEGO! »
-
Życie codzienne w Tel Awiwie i na okupowanych terenach palestyńskich. 'Tu nigdy nie będzie pokoju' [REPORTAŻ] »
-
"BIG IN JAPAN!" - JAK ZROBIĆ KARIERĘ ZA GRANICĄ »
-
DUŻO KOSZTUJĄ , NIKT NIE OGLĄDA, CZYLI PO CO KOMU TELEDYSKI? »
-
WARSZTAT: NAUCZ SIĘ BEATBOXINGU »
-
OD MUST BE THE MUSIC DO MAM TALENT: TALENT CZY SHOW? »
-
PARTNERZY CZY RYWALE, CZYLI O NIEŁATWEJ PRZYJAŹNI MUZYKÓW Z WYDAWCAMI - ZAPRASZA SONY/ATV »