Wg badania Mediapanel strony Wyborczej w internecie przyciągnęły 6,35 mln realnych użytkowników, co stanowi wzrost o 14,4% w porównaniu do poprzedniego miesiąca. Lokalne serwisy Wyborczej wyprzedziły jedynie serwisy regionalne Onet.pl z wynikiem 8 mln użytkowników (Mediapanel, XII2024. Opracowanie Wyborcza sp. o.o.)
Wyborcza ma 30 serwisów lokalnych, które razem w analogicznym okresie zanotowały 29 mln odsłon (GemiusPrism, XII2024), co stanowiło połowę odsłon wszystkich serwisów Wyborcza.pl.
W badaniu własnym przeprowadzonym w 2021 r. 80% użytkowników serwisów Wyborcza.pl wskazało, ze powodem korzystania z naszych serwisów są właśnie informacje lokalne. Aż dla 45% ankietowanych lokalny serwis Wyborcza.pl był jednym źródłem wiedzy o tym, co dzieje się w ich bezpośrednim otoczeniu.
Lokalne serwisy Wyborczej to nie tylko źródło wiedzy o regionie, ale także miejsce angażujące użytkowników, z którymi i dla których realizujemy ważne społecznie akcje – nie tylko te ogólnopolskie, ale także właśnie te skierowane do lokalnych społeczności.
Cegła Janosha – nagroda dla Ślązaka roku wyłonionego głosami czytelników i użytkowników katowickiej Wyborczej
Warto - wrocławska nagroda dla ludzi kultury
Pomorskie Sztormy – plebiscyt, w którym czytelnicy i użytkownicy lokalnej "Wyborczej" typują zwycięzców w 9 kategoriach
Gigant – nagradzane są osoby zaangażowane w życie lokalnej społeczności.
Szczecińskie Szczupaki - plebiscyt, który wyłania osoby najaktywniej budujące życie kulturalne, społeczne czy sportowe regionu
Kobieta na medal – plebiscyt, w którym nagradzane są zaangażowane mieszkanki Lublina - kobiety biznesu, świata nauki, kultury
Wiosła Kultury – nagradzane są osoby, które swoją twórczością którzy swoją twórczością i tym, co robią, promują Łódź
Stołek i Noga od Stołka - plebiscyt i wyróżnienie dla osób lub instytucji, które najbardziej przysłużyły się (lub zaszkodziły) Warszawie
Te i wiele innych inicjatyw realizujemy także we współpracy samorządami i dzięki wsparciu biznesu.