Kierowniczka ds. Sprzedaży i Rozwoju Cyfrowej Prenumeraty Instytucjonalnej Wyborcza.pl. Agnieszka Połońska wzięła udział w debacie oksfordzkiej podcza 40. Kongresu Kadry. W swojej mowie przekonywała, że tzw. model Netfliksa powinien stać się wzorem dla kultury korporacyjnej w Polsce.

21-22 października 2024 w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie miał miejsce 40. Kongres Kadry pod hasłem "Praca,,, od kultu do kultury", zorganizowany przez. W ramach imprezy odbyła się debata oksfordzka na temat "„HR i biznes debatuje. Debata oksfordzka: Należy promować model kultury organizacyjnej Netflixa w organizacjach w Polsce." 

Kongres to wydarzenie gromadzące czołowych ekspertów i praktyków z branży HR, umożliwiające im wymianę wiedzy i doświadczeń oraz nawiązanie wartościowych kontaktów.

Udział w wyjątkowej debacie wzięła Agnieszka Połońska, Kierowniczka ds. Sprzedaży i Rozwoju Cyfrowej Prenumeraty Instytucjonalnej Wyborcza.pl. Broniła tezy zawartej w temacie debaty. Przekonywała, że model Netfliksa jest kierunkiem, w którym powinna podążać kultura organizacyjna w Polsce. Przytoczyła cztery podstawowe cechy tego modelu, na których można oprzeć program zmian na naszym rodzimym rynku pracy. Są to: skupienie na wynikach, nie na czasie pracy; elastyczność urlopowa; transparentność i otwarta komunikacja; brak sztywnych procedur.

Agnieszka jak zawsze porwała publiczność swoją charyzmą. Ofertę benefitu pracowniczego w postaci subskrypcji serwisów grupy Wyborcza.pl (Wyborcza.pl, WysokieObcasy.pl, Wyborcza.biz), którą koordynuje, możecie poznać na stronie Prenumeraty B2B Grupy Wyborcza.