Według raportu Polskich Badań Czytelnictwa (stan na 01.10.2024) Wyborcza zgromadziła imponującą liczbę obserwujących w social mediach. Szczególnie miło zaskakuje pierwsze miejsce (pośród tytułów prasowych w internecie) pod tym względem na Instagramie. Z pozoru skupiony na modzie, podróżach, wnętrzach i gotowaniu Instagram okazał się idealną platformą również dla newsów i pogłębionych artykułów magazynowych. Wyborcza kładzie nacisk również na graficzną stronę postów na tej platformie, co przyniosło wspaniały skutek w postaci 195 tysięcy obserwujących. Ta liczba stawia Wyborczą na 1. miejscu na podium.
Kolejne platformy, na których Wyborcza zaskarbiła sobie sympatię internautów, to X oraz Facebook.
Na X mamy aż 900 tysięcy fanów (co oznacza 2. miejsce, zaraz po Newsweek Polska z wynikiem prawie 970 tys.), a na Facebooku - 800 tysięcy (jesteśmy na 3. miejscu, za Faktem Gazetą codzienną - 1 400 000 - i Przeglądem Sportowym: 918 tys.).
Na wszystkich społecznościówkach Wyborcza, Wysokie Obcasy oraz Wysokie Obcasy Extra zgromadziły 2 477 719 obserwujących.
Na nad atrakcyjnością kont mediów Wyborczej w social mediach pracuje dział social mediów pod kierownictwem Michała Szaflarskiego.