Nowy format reklamowy Grupy Wyborcza - Native Videocast - niesie ze sobą wiele unikatowych korzyści dla klientów. Umożliwia ciekawą i dobrze widoczną ekspozycję marki oraz udział ambasadorów i ekspertów klienta.

Native Videocast to profesjonalnie zrealizowana - w studiu nagraniowym Agory - rozmowa z ekspertem lub ambasadorem klienta. Trwa około 20 minut, emitowany jest dwoma kanałami: jako niezależne wideo i część artykułu promocyjnego w serwisach grupy Wyborcza.pl.

W przestrzeni studia może pojawić się branding klienta: gadżety, stroje prowadzących, kolor ledonu dostosowany do barw marki.

Grupa Wyborcza gwarantuje udział prowadzącego podcast - profesjonalisty znającego dogłębnie tematykę odcinka.

Audycja będzie emitowana w playerze Wyborcza.pl na stronach głównych Wyborcza.pl i serwisów lokalnych, co umożliwia reklamowanej marce uzyskanie szerokiego zasięgu (estymowanego na 100 tys. wyświetleń i 3500 UU).

Nasz Native Videocast będziemy promować: 

+ na SG Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl

+ na SG serwisów lokalnych oraz Wyborcza.biz?

+ na stronach artykułowych serwisów grupy Wyborcza.pl?

+ w social mediach: FB Wyborczej, FB Wysokich Obcasów?

+ w wybranych newsletterach, dopasowanych tematycznie?

Wideopodcast to format, który angażuje i budzi zaufanie - jak pokazują badania*, podcasty reklamowe są akceptowane przez słuchaczy, a słuchalność podcastów jako takich rośnie nieprzerwanie z każdym rokiem.

* Raport „Podcasty 2023. Wprost & Studio Plac", przeprowadzone na Ogólnopolskim Panelu Badawczym Ariadna ?w dniach 1 – 3 kwietnia2023 r.