Wyborcza.pl w swojej akcji zachęcała pracowników firm, które zgłosiły się do projektu, do korzystania z rowerów użyczonych przez sponsora głównego "Odkręcamy korki - Rowerem do pracy", firmę Nextbike.
Poruszając się jednośladami Nextbike w drodze do i z pracy, uczestnicy akcji nabijali liczniki, a wyniki zostały ogłoszone 19 lipca br. w niepowtarzalnej przestrzeni OFF Piotrkowska Center.
Zwyciężył Klaster ICT Łódź (Politechnika Łódzka), wyjeżdżając 239 km w ciągu 14 dni.
– Szczególnie cieszy mnie, że w akcji wzięły udział nowoczesne firmy, świadome wyzwań, jakie stoją przed polskimi miastami. Te przedsiębiorstwa, które zmieniają oblicze Łodzi i nadają jej nowoczesny charakter, wraz ze swoimi pracownikami pokazały, że zmiana jest możliwa. - powiedział Marcin Sałański z Nextbike.
Uczestnikami, a zarazem sponsorami projektu były firmy: Accenture Poland, BSH, Veolia, Łódzki Klaster ICT, Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi, Uniwersytet WSB Merito w Łodzi.
Patronatem honorowym akcję objęli Prezydent Miasta Łodzi oraz Przewodniczący Rady Miejskiej w Łodzi.
Więcej o akcji można przeczytać na stronie Wyborcza.pl/Łódź.