Zapraszamy klientów do obecności w 3 nowych cyklach redakcyjnych na Wyborcza.pl. Wszystkie dotyczą wakacji, na które dziennikarze patrzą z trzech punktów widzenia:
24 godziny w... to cykl artykułów, w których dziennikarze Wyborczej odwiedzają nieoczywiste miejsca, podpowiadając co i gdzie zobaczyć podczas mini wycieczek.
Archiwum X stanowi powrót do kryminalnych historii sprzed lat; dziennikarze odgrzebują i wystawiają na światło dzienne mało znane perełki z archiwów, ale pokazują też nowe wątki i nowych (anty)bohaterów.
Oni pracują - byś Ty mógł wypoczywać. Tu redakcja zbiera opowieści osób, które podczas wakacji nie mają wolnego, tylko sprawiają, że nasze wyjazdy i chwile rozrywki i relaksu mają swój klimat i blask. To historie z zza kulisów i z zaplecza, których inaczej byśmy nie poznali.
Dziennikarki i dziennikarze Wyborczej nie boją się poruszać wstydliwych tematów - czy można sikać do morza? Każdy rodzic wie, że to wcale nie jest błahe pytanie! Przeczytajcie.
Sprawdźcie nasz wakacyjny content na stronie Wyborcza.pl/wakacje i piszcie ws. współpracy do swoich opiekunów handlowych bądź na adres na reklama@wyborcza.pl.