Tygodnik Wysokie Obcasy zadebiutował w 1999 r. Od pierwszego numeru jego misją było wspieranie kobiet, budowanie ich solidarności, siły i odwagi. Redakcja dokonywała i dokonuje tego nie tylko poprzez artykuły, wideo i podcasty, ale także w ramach dużych projektów, takich jak "Kobiety wiedzą, co robią", "Superbohaterka", "Silna jak dziewczynka" czy "Nieustraszona w pracy".
W urodzinowym numerze z 13 kwietnia dziennikarki porozmawiały z dzisiejszymi 25-latkami, poruszając ważne i intymne tematy, takie jak kryzysy psychiczne, marzenia i plany na przyszłość. Gwiazdą wydania była legenda feminizmu Gloria Steinem, która opowiedziała o wyborach w USA, prawie aborcyjnym i swojej działalności aktywistycznej. Wojciech Orliński z kolei przybliżył czytelniczkom sylwetki kobiet-tuzów technologii i nauki.
W serwisie WysokieObcasy.pl ukazała się seria publikacji, w tym prezentacja 25 najlepszych, najodważniejszych okładek pisma, trafnie oddających ducha chwili. Kolejnym ważnym elementem celebrowania ćwierćwiecza tygodnika jest zebranie 25 rewolucyjnych tekstów, które zdefiniowały współczesną kobiecą debatę.
Z okazji jubileuszu redakcja przygotowała również dla nowych użytkowniczek i użytkowników specjalną ofertę urodzinową - całoroczny dostęp do serwisu Wysokieobcasy.pl oraz wszystkich serwisów Wyborcza.pl w cenie 189 zł.
Urodzinom tygodnika towarzyszyła promocja w prasie, radiu, kinach oraz w internecie.
Sprawdźcie ofertę Grupy Wyborcza, związaną z pro-kobiecymi projektami.