W kwietniu 2024 r. w Dziale Sprzedaży Wyborczej na nowe stanowiska awansowali Mateusz Gros i Wioletta Napurka.

Mateusz Gros objął funkcję kierownika ds. sprzedaży agencyjnej. Pracę w Wyborczej rozpoczął 10 lat temu od obsługi operacyjnej kampanii ATL i BTL dla partnerów biznesowych.  

Wioletta Napurka została dyrektorką sprzedaży Wyborczej w regionie Warszawa. W Wyborczej pracuje od 2014 r., a karierę w Agorze zaczynała w dzienniku Metro, pracując z klientami bezpośrednimi, agencyjnymi oraz domami mediowymi. Przed objęciem nowego stanowiska była szefową obszaru sprzedaży i rozwoju produktu w Warszawie. 

- Warszawa jest naszym największym rynkiem reklamowym – to głównie tutaj odbywa się współpraca z kluczowymi klientami w obsłudze bezpośredniej i agencyjnej. Dlatego priorytetowe jest dla nas wzmocnienie zarządzania na tym rynku w obu kanałach sprzedaży. Stawiamy na osoby, które doskonale znają naszą firmę, mają doświadczenie i bardzo dobrą znajomość rynku reklamowego. Jestem pewien, że zarówno Wioletta, jak i Mateusz świetnie poradzą sobie w nowych rolach. - powiedział Marek Wilk, dyrektor sprzedaży w Wyborczej.