10 sierpnia 2023 roku rozpoczęła ię wyjątkowa kampania promocyjna serwisu WysokieObcasy.pl "DziewCZYNY się nie tłumaczą". Jej hasło nawiązuje do misji serwisu i tygodnika, od początku swego istnienia wspierających kobiety, dziewczyny i dziewczynki w walce o równe prawa, afirmację i ekspresję samych siebie.

Kreacje reklamowe wyciągnęły na światło dzienne zjawiska tabu, przedstawiając kobiety i dziewczyny, które dumnie pokazują, kim są. Ciałopozytywność, różnica wieku w związku, publiczne karmienie piersią, miłość par jednopłciowych, decyzja o nieposiadaniu dzieci czy walka o prawo do aborcji to tematy, które również konsekwentnie goszczą na WysokieObcasy.pl i w tygodniku.

Na kreacjach pojawiają się również niestosowne pytania, które kobiety często słyszą nawet z ust swoich bliskich. Celem kampanii jest uświadomienie, że wcale nie muszą na nie odpowiadać, bo... „DziewCZYNY się nie tłumaczą".  

Kampania przebiegała w internecie, prasie, social mediach i na nośnikach reklamy zewnętrznej. 

Wyjątkowość "DziewCZYNY się nie tłumaczą", poza odważnym tematem i pięknymi, oryginalnymi kreacjami polegała na tym, że billboardy znalazły się w nietypowych, ale bardzo wymownych lokalizacjach: między innymi przed Ministerstwem Edukacji i Nauki, Ministerstwem Rodziny i Polityki Społecznej, Ministerstwem Zdrowia oraz pod siedzibą Telewizji Polskiej, Sejmu i Trybunału Konstytucyjnego.

Poza tym wszystkim redakcja Wysokich Obcasów przygotowała cykl artykułów poruszających wyżej wspomniane tematy - CZYTAJ.