INMA Global Media Awards przyznawane przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA to jedne z najbardziej prestiżowych nagród dla wydawców na świecie. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 775 projektów z 40 krajów. Międzynarodowe jury złożone z 54 dyrektorów mediów z 19 pastwa wybrało na początku tego roku 198 finalistów. Wśród nich znalazły się 2 projekty "Wyborczej".
Wyborcza.pl została wyróżniona w kategorii „Najlepsza inicjatywa do pozyskiwania subskrybentów" - za ofertę prenumeraty w formie BENEFITU pracowniczego. Jest ona dostępna od lipca 2022 r. pod hasłem „Odblokuj potencjał pracownika". Więcej informacji na jej temat można znaleźć tutaj.
Z kolei "Wyborcza" otrzymała 2. nagrodę w kategorii „Najlepsze wykorzystanie druku" za akcję „SZKOŁA BEZ BZDUR", w ramach której zachęcała swoich czytelników do protestu przeciwko fałszywym, szkodliwym i nierzetelnym treściom dotyczącym metody in vitro z "rządowego" podręcznika do przedmiotu historia i teraźniejszość. Zespół "Wyborczej" wraz z ekspertami przygotował m.in. nową wersję osławionej strony tej książki, umożliwiając rodzicom i uczniom wklejenie jej do podręcznika. Więcej informacji na temat akcji – tutaj.
International News Media Association (INMA) jest światową organizacją zrzeszającą firmy z branży mediów. W konkursie INMA Global Media Awards nagradzane są wybitne osiągnięcia w zakresie marek informacyjnych, wykorzystania platform mediowych, subskrypcji, rozwoju biznesu oraz danych i insightów.