"Przywróćmy dzieciom uśmiech" to całomiesięczny projekt, na który złoży się cykl artykułów publikowanych w "Gazecie Wyborczej", "Wysokich Obcasach", na Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl.
Ważnym momentem akcji będzie 1 czerwca - Dzień Dziecka, kiedy to na okładce "Wyborczej" zagości niestandardowa, zawierająca życzenia dla dzieci reklama Toyoty.
Środki z kampanii zostaną przekazane fundacji Słonie na Balkonie pomagającej dzieciom w kryzysach psychicznych i prowadzącej terapię traum.
Oprócz tego redakcja - w ramach akcji "Przywróćmy dzieciom uśmiech" - wraz z ekspertami odpowie między innymi na pytania:
Cykl publikacji otworzy tekst, w którym redakcja wskazuje, jak ważnym tematem jest kryzys psychiczny dzieci i dlaczego podejmuje akcję "Przywróćmy dzieciom uśmiech".
Projekt potrwa do końca czerwca 2023 r.
W poprzednich latach środki zebrane w ramach akcji „Wyborczej" z Toyota Central Europe – Polska pomogły małym podopiecznym m.in. Fundacji Herosi, Fundacji Gajusz, Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą, Stowarzyszenia Łódzkie Hospicjum dla Dzieci – Łupkowa, Fundacji Pomóż Im na rzecz Dzieci z Chorobami Nowotworowymi i Hospicjum dla Dzieci z Białegostoku, Stowarzyszenia Chorych na Mukopolisacharydozę i Choroby Rzadkie z Głoskowa, Bieszczadzkiego Stowarzyszenia na Rzecz Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej Promyk Nadziei, Fundacji Niesiemy Nadzieję z Poznania oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Słabowidzącej w Lublinie.