Redakcja „Media & Marketing Polska" w raporcie „Wydawcy 2023" podsumowała minione 12 miesięcy, przyznając swoje nagrody i wyróżnienia. Jedno z nich otrzymała Wyborcza.pl - „w ostatnich dniach grudnia 2022 r. liczba subskrybentów portalu przekroczyła poziom 300 tys. To nowy rekord serwisu i całego rynku prasy cyfrowej w Polsce. Dziś Wyborcza.pl należy do ścisłej czołówki wydawców na rynkach Unii Europejskiej. W Europie jest w top 10 wydawców z największą liczbą subskrypcji".
Jak podkreślili twórcy publikacji:
Wydawca myślał też o reklamodawcach. Skupił się na poprawie i optymalizacji wskaźników kluczowych z punktu widzenia właśnie reklamodawców – viewability i total active view average viewable time.
Doceniono też dotychczasową aktywność społeczną Wyborczej, szczególnie związaną z wojną w Ukrainie, w tym m.in. sprzedaż subskrypcji cegiełek na rzecz uciekających z Mariupola i specjalny serwis Wyborcza.pl/pomagam.
Magazyn „Media & Marketing Polska" co roku publikuje raport „Wydawcy" poświęcony polskiemu rynkowi prasy tradycyjnej i cyfrowej.