Redakcja branżowego pisma "Media & Marketing Polska" nagrodziła kolejne media i marki za ich aktywność w ostatnich 12 miesiącach. Jedno z wyróżnień w specjalnym raporcie "Wydawcy 2023" trafiło do Wyborcza.pl jako lidera rynku subskrypcji. W ten sposób magazyn docenił nie tylko rekordowy poziom sprzedaży prenumerat - 300 tys. na koniec 2022 r., ale także ofertę dla subskrybentów i reklamodawców.

Redakcja „Media & Marketing Polska" w raporcie „Wydawcy 2023" podsumowała minione 12 miesięcy, przyznając swoje nagrody i wyróżnienia. Jedno z nich otrzymała Wyborcza.pl - „w ostatnich dniach grudnia 2022 r. liczba subskrybentów portalu przekroczyła poziom 300 tys. To nowy rekord serwisu i całego rynku prasy cyfrowej w Polsce. Dziś Wyborcza.pl należy do ścisłej czołówki wydawców na rynkach Unii Europejskiej. W Europie jest w top 10 wydawców z największą liczbą subskrypcji".

Jak podkreślili twórcy publikacji:

Wydawca myślał też o reklamodawcach. Skupił się na poprawie i optymalizacji wskaźników kluczowych z punktu widzenia właśnie reklamodawców – viewability i total active view average viewable time.

Doceniono też dotychczasową aktywność społeczną Wyborczej, szczególnie związaną z wojną w Ukrainie, w tym m.in. sprzedaż subskrypcji cegiełek na rzecz uciekających z Mariupola i specjalny serwis Wyborcza.pl/pomagam.

Magazyn „Media & Marketing Polska" co roku publikuje raport „Wydawcy" poświęcony polskiemu rynkowi prasy tradycyjnej i cyfrowej.