Projekt lokalny, którego sercem jest atrakcyjne rozwiązanie content marketingowe - katalog ofert deweloperów w formie multimedialnej. "Dobrze mieszkać we Wrocławiu" to również wystawa reklamowa w przestrzeni miasta oraz dodatek redakcyjny dołączony do wrocławskiej Gazety Wyborczej, w którym klienci mogli zamieścić reklamy kontekstowe.
embed

Co roku na przełomie maja i czerwca zapraszamy lokalnych deweloperów do obecności w naszym projekcie natywnym "Dobrze Mieszkać we Wrocławiu". Mogą oni prezentować swoje aktualne inwestycje poprzez wiele kanałów:

  • platforma multimedialna z katalogiem ofert
  • wystawa plenerowa - plansze z reklamą w centrum miasta
  • reklama w dodatku prasowym "Dobrze Mieszkać we Wrocławiu"
  • reklama w formie obłożenia w ww. dodatku

TUTAJ znajduje się atrakcyjny wizualnie i przejrzysty, prosty w nawigacji katalog ofert wrocławskich deweloperów. Zdjęcia i opisy inwestycji wyróżniają się wysoką jakością estetyczną i merytoryczną. Zresztą zobaczcie sami:

Wystawa plenerowa to widoczna, czytelna i przyjemna dla oka prezentacja ofert naszych klientów w centralnym, prestiżowym punkcie miasta - na placu Solnym. Spacerowicze mogą na spokojnie zapoznać się z zaletami poszczególnych inwestycji, w przyjemnych i relaksujących okolicznościach - co przecież ma wielki wpływ na odbiór przekazu.

Ciekawym i wyjątkowym elementem projektu jest redakcyjny dodatek prasowy do Gazety Wyborczej pt. "Dobrze Mieszkać we Wrocławiu". Redakcja wrocławska przedstawia w nim sytuację lokalnego rynku mieszkaniowego, ciekawostki dotyczące miasta i możliwości jego rozwoju. Firmy obecne w katalogu internetowym "Dobrze mieszkać we Wrocławiu" mają możliwość zamieszczenia w wydawnictwie swoich reklam.

Jak wszystkie treści naszego dziennika, także artykuły z dodatku odznaczają się najwyższą rzetelnością dziennikarską. W niektórych z tych publikacji w sposób merytoryczny zabierają głos eksperci klientów projektu "Dobrze mieszkać we Wrocławiu"

Reklamy naszych klientów w dodatku prasowym "Dobrze Mieszkać we Wrocławiu" mogą tez zostać wyemitowane w postaci obłożenia. 

ZA DUŻO CZYTANIA? ZOBACZ CASE W WERSJI GRAFICZNEJ
Pobierz

Warto dodać, że formaty prasowe są postrzegane jako prestiżowe i ekskluzywne. Trafiają one do bardzo atrakcyjnych konsumentów i przyciągają uwagę na dłużej.

Targetem projektu w jego części natywnej były osoby poszukujące mieszkania oraz te niezdecydowane jeszcze na konkretny zakup.

embed

"Dobrze mieszkać we Wrocławiu" - projekt, który wrocławski oddział redakcji Wyborczej oraz biura reklamy prowadzi nieprzerwanie od 10 lat - pozwala zaprezentować się klientom jako twórcom atrakcyjnych, spełniających realne potrzeby wrocławian inwestycji. Wysoka jakość estetyczna i merytoryczna katalogu ofert pozwala zaintrygować użytkowników i ułatwić im znalezienie idealnej inwestycji dla siebie.

W ramach reklamowych wystaw plenerowych deweloperzy wychodzą do potencjalnych klientów, angażując ich w świecie offline i wpisując się w krajobraz miasta i lokalnej społeczności.

Serdecznie ZAPRASZAMY do współpracy! Piszcie na adres:

  • pawel.osuch@agora.pl lub dzwońcie: 507 094 993
  • beata.siworska@wroclaw.agora.pl, tel. 507 094 845

Możecie też sprawdzić zakładkę KONTAKT na stronie katalogu.