Co roku na przełomie maja i czerwca zapraszamy lokalnych deweloperów do obecności w naszym projekcie natywnym "Dobrze Mieszkać we Wrocławiu". Mogą oni prezentować swoje aktualne inwestycje poprzez wiele kanałów:
TUTAJ znajduje się atrakcyjny wizualnie i przejrzysty, prosty w nawigacji katalog ofert wrocławskich deweloperów. Zdjęcia i opisy inwestycji wyróżniają się wysoką jakością estetyczną i merytoryczną. Zresztą zobaczcie sami:
Wystawa plenerowa to widoczna, czytelna i przyjemna dla oka prezentacja ofert naszych klientów w centralnym, prestiżowym punkcie miasta - na placu Solnym. Spacerowicze mogą na spokojnie zapoznać się z zaletami poszczególnych inwestycji, w przyjemnych i relaksujących okolicznościach - co przecież ma wielki wpływ na odbiór przekazu.
Ciekawym i wyjątkowym elementem projektu jest redakcyjny dodatek prasowy do Gazety Wyborczej pt. "Dobrze Mieszkać we Wrocławiu". Redakcja wrocławska przedstawia w nim sytuację lokalnego rynku mieszkaniowego, ciekawostki dotyczące miasta i możliwości jego rozwoju. Firmy obecne w katalogu internetowym "Dobrze mieszkać we Wrocławiu" mają możliwość zamieszczenia w wydawnictwie swoich reklam.
Jak wszystkie treści naszego dziennika, także artykuły z dodatku odznaczają się najwyższą rzetelnością dziennikarską. W niektórych z tych publikacji w sposób merytoryczny zabierają głos eksperci klientów projektu "Dobrze mieszkać we Wrocławiu".
Reklamy naszych klientów w dodatku prasowym "Dobrze Mieszkać we Wrocławiu" mogą tez zostać wyemitowane w postaci obłożenia.
Warto dodać, że formaty prasowe są postrzegane jako prestiżowe i ekskluzywne. Trafiają one do bardzo atrakcyjnych konsumentów i przyciągają uwagę na dłużej.
Targetem projektu w jego części natywnej były osoby poszukujące mieszkania oraz te niezdecydowane jeszcze na konkretny zakup.
"Dobrze mieszkać we Wrocławiu" - projekt, który wrocławski oddział redakcji Wyborczej oraz biura reklamy prowadzi nieprzerwanie od 10 lat - pozwala zaprezentować się klientom jako twórcom atrakcyjnych, spełniających realne potrzeby wrocławian inwestycji. Wysoka jakość estetyczna i merytoryczna katalogu ofert pozwala zaintrygować użytkowników i ułatwić im znalezienie idealnej inwestycji dla siebie.
W ramach reklamowych wystaw plenerowych deweloperzy wychodzą do potencjalnych klientów, angażując ich w świecie offline i wpisując się w krajobraz miasta i lokalnej społeczności.
Serdecznie ZAPRASZAMY do współpracy! Piszcie na adres:
Możecie też sprawdzić zakładkę KONTAKT na stronie katalogu.