Marka Kinder Bueno White (od Ferrero) pragnęła pokazać się jako ekspert od przyjemności, słodkiego relaksu i chwil zapomnienia. Lato jest idealnym czasem do chilloutu, a letni festiwal muzyczny wzmacnia jeszcze ten klimat i pozwala na długo oderwać się od codzienności. Dlatego obecność naszego Partnera na Green Olsztyn Festival i Olsztyn Green Festival była świetnym wyborem. Topowi polscy artyści i zjawiskowe otoczenie jeziora Ukiel to wymarzona sceneria do rozkoszowania się batonikiem Kinder Bueno White.
Oba festiwale organizowane przez Agorę S.A. i "Wyborczą" szczycą się imponującym lineupem, piknikową, rodzinną atmosferą, a także misją - Olsztyn Green Festival to najbardziej eko festiwal muzyczny w Polsce.
Po okresie pandemii wszyscy tęskniliśmy za spotkaniami na żywo, takimi jak koncerty i festiwale. Chcieliśmy ponownie poczuć więź z innymi i posmakować intensywnych doświadczeń - nie tylko muzycznych. W trudnych czasach brakuje nam przyjemności. Tego wszystkiego dostarczyły nasze festiwale – w tym Olsztyn Green Festival i Białystok New Pop Festival.
Chcieliśmy połączyć pokolenia różnorodną muzyką, możliwością relaksu i kontaktu z naturą oraz poprzez "zieloną" edukację, dlatego targetem byli dla nas wszyscy.
Kinder Bueno White również kieruje się do grupy "all", ponieważ każdy potrzebuje przyjemności.
Olsztyn Green Festival to:
Między 12 a 14 sierpnia 2022 r. wystąpiły tu takie tuzy polskiej muzyki rockowej, popowej, alternatywnej, elektronicznej i hiphopowej jak Kult, Daria Zawiałow, Kaśka Sochacka, Ralph Kaminski, Artur Rojek czy Fisz Emade Tworzywo.
Doznania muzyczne, relaks i aktywności związane z ekologią - wszystko to w unikalnej scenerii plaży nad jeziorem Ukiel.
Łącznie ukazały się 863 informacje na temat festiwalu o zasięgu 509,6 mln. Odnotowaliśmy 9,8 mln realnych kontaktów z przekazem medialnym o Olsztyn Green Festival.
Wydarzenie szeroko promowaliśmy w social mediach (tam znajduje się nasza grupa celowa) - na Facebooku, Instagramie i Twitterze- w prasie, internecie, telewizji i radiu.
Powstało 27 artykułów redakcyjnych na Wyborcza.pl (osiągnęły łącznie 35 tys. UU), w których wskazaliśmy Kinder Bueno White jako Partnera.
Białystok New Pop Festival to
Od 27 do 28 sierpnia 2022 r. publiczność rozgrzewali między innymi Brodka, Pezet i Bovska.
Powstało 258 informacji nt. festiwalu, a dotarcie informacji wyniosło 2,4 mln.
Z przekazem o festiwalu dotarliśmy do użytkowników konsumujących różnorodne media, w szczególności lokalne i użytkowników social mediów – bo tutaj są nasi odbiorcy.
Powstały specjalne strony redakcyjne w "Tygodniku Białystok" poświęcone wydarzeniu. Na stronach ogólnopolskich "Co Jest Grane", w przewodniku wakacyjnym, redakcja polecała zbliżające się w Białymstoku wydarzenie.
Wyemitowaliśmy prawie 10 000 000 PV formatów reklamowych promujących Białystok New Pop Festival w mediach Agory i poza nimi.
Na bieżąco publikowaliśmy relacje z obu festiwali: tekstowe, foto i wideo.
Obecność medialną obydwu wydarzeń zbadał Press Service Monitoring Mediów (1 grudnia 2021 - 10 września 2022 roku). Wśród publikacji dotyczących festiwali zaobserwowaliśmy jedynie wydźwięk pozytywny.
Firma Ferrero była obecna na Olsztyn Green Festival i Białystok New Pop Festival jako prawdziwy ekspert od przyjemności. W naszym projekcie stworzyliśmy przestrzeń, w której dziesiątki tysięcy osób mogły oderwać się od codzienności, smakując relaksu i rozrywki.
Przeprowadziliśmy dwa konkursy promocyjne "Chwile letnich przyjemności z Kinder Bueno White". Na zwycięzców konkursów czekały:
Nagłaśnialiśmy konkursy poprzez kampanie reklamowe i autopromocyjne w serwisach Wyborcza.pl i Gazeta.pl oraz posty w social mediach.
Kampania reklamowa, w której wyemitowaliśmy 6 128 252 PV, dotarła z informacją o konkursach do 1 233 597 UU.
W ramach kampanii autopromocyjnej konkursów wyemitowaliśmy 1 000 224 PV, docierając do 317 110 UU; średni czas widoczności reklamy wyniósł 16,52 s, średnie viewability – 79,21%.
Na obu festiwalach powstały strefy Partnera – Strefy Przyjemności - urządzone w atrakcyjnym stylu boho, z wygodnymi leżakami i z widokiem na kojąca naturę (Olsztyn Green Festival) lub z przyjemnościami muzycznymi (Białystok New Pop Festival). Dodatkową atrakcję stanowiły masaże, słodkie batoniki oraz upominki dla festiwalowiczów.
Nie zapomnieliśmy przy tym zadbać o przyjemność artystów – dla nich również przygotowaliśmy batoniki Kinder Bueno White.
Dodatkowo i niestandardowo:
Marka Kinder Bueno White była stale eksponowana w formie logotypu – od początku do końca projektu - we wszystkich formatach graficznych obu kampanii promocyjnych festiwali. Partner był obecny zarówno w promocji festiwali, jak i podczas wydarzeń.
Zapewniliśmy obecność marki na multimediach scen Olsztyn Green Festival i Białystok New Pop Festival – wyświetlaliśmy logo i spot Partnera.
Zadbaliśmy o to, aby Strefa Przyjemności Kinder Bueno White cieszyła się powodzeniem i była wyeksponowana podczas obu festiwali. Promowaliśmy ją m.in. w social mediach i ze sceny. Zrealizowaliśmy także wideo poświęcone Strefie.
W nasze działania włączyliśmy media Grupy Wyborczej – w tym również te lokalne. W sumie w kampanii promocyjnej ukazało się 61 publikacji z obecnością naszego Partnera.
Zapewniliśmy relaks, rozrywkę oraz integrację kilku pokoleń przy dźwiękach najlepszej polskiej muzyki i w otoczeniu kojącej przyrody (jezioro Ukiel na Green Olsztyn Festival). W ramach Olsztyn Green Festival poprzez atrakcyjne aktywności angażowaliśmy publiczność w praktykowanie zielonego stylu życia.
Skojarzyliśmy intensywne i przyjemne przeżycia towarzyszące festiwalom z doświadczeniem produktu marki jako źródła przyjemności i wytchnienia.
W strefie Partnera uczestnicy zbudowali pozytywne relacje z marką, relaksując się i biorąc udział w atrakcyjnych aktywnościach oraz korzystając z samplingu.
Umożliwiliśmy interakcję z potencjalnymi klientami Ferrero. Przybliżyliśmy odbiorcom świat wartości marki Kinder Bueno White. Zapewniliśmy skuteczną ekspozycję produktu.
Pokazaliśmy Kinder Bueno White jako eksperta od przyjemności, zapewniającego niezapomniane chwile rozrywki, relaksu i zapomnienia na łonie natury w towarzystwie najlepszej polskiej muzyki.
Dane własne wydawcy (Data Ocean, Sare, GAM, kanały: Facebook, Instagram, YouTube), Google Analitycs, Polskie Badania Czytelnictwa. Opracowanie Agora S.A.