Marka Kinder Bueno White (od Ferrero) pragnęła pokazać się jako ekspert od przyjemności, słodkiego relaksu i chwil zapomnienia. Lato jest idealnym czasem do chilloutu, a letni festiwal muzyczny wzmacnia jeszcze ten klimat i pozwala na długo oderwać się od codzienności. Dlatego obecność naszego Partnera na Białystok New Pop Festival i Olsztyn Green Festival była świetnym wyborem. Topowi polscy artyści i zjawiskowe otoczenie jeziora Ukiel to wymarzona sceneria do rozkoszowania się batonikiem Kinder Bueno White.
Oba festiwale organizowane przez Agorę S.A. i "Wyborczą" szczycą się imponującym lineupem, piknikową, rodzinną atmosferą, a także misją - Olsztyn Green Festival to najbardziej eko festiwal muzyczny w Polsce.
Po okresie pandemii wszyscy tęskniliśmy za spotkaniami na żywo, takimi jak koncerty i festiwale. Chcieliśmy ponownie poczuć więź z innymi i posmakować intensywnych doświadczeń - nie tylko muzycznych. W trudnych czasach brakuje nam przyjemności. Tego wszystkiego dostarczyły nasze festiwale – w tym Olsztyn Green Festival i Białystok New Pop Festival.
Chcieliśmy połączyć pokolenia różnorodną muzyką, możliwością relaksu i kontaktu z naturą oraz poprzez "zieloną" edukację, dlatego targetem byli dla nas wszyscy.
Kinder Bueno White również kieruje się do grupy "all", ponieważ każdy potrzebuje przyjemności.
Olsztyn Green Festival to:
Między 12 a 14 sierpnia 2022 r. wystąpiły tu takie tuzy polskiej muzyki rockowej, popowej, alternatywnej, elektronicznej i hiphopowej jak Kult, Daria Zawiałow, Kaśka Sochacka, Ralph Kaminski, Artur Rojek czy Fisz Emade Tworzywo.
Doznania muzyczne, relaks i aktywności związane z ekologią - wszystko to w unikalnej scenerii plaży nad jeziorem Ukiel.
Łącznie ukazały się 863 informacje na temat festiwalu o zasięgu 509,6 mln. Odnotowaliśmy 9,8 mln realnych kontaktów z przekazem medialnym o Olsztyn Green Festival.
Wydarzenie szeroko promowaliśmy w social mediach (tam znajduje się nasza grupa celowa) - na Facebooku, Instagramie i Twitterze- w prasie, internecie, telewizji i radiu.
Powstało 27 artykułów redakcyjnych na Wyborcza.pl (osiągnęły łącznie 35 tys. UU), w których wskazaliśmy Kinder Bueno White jako Partnera.
Białystok New Pop Festival to
Od 27 do 28 sierpnia 2022 r. publiczność rozgrzewali między innymi Brodka, Pezet i Bovska.
Powstało 258 informacji nt. festiwalu, a dotarcie informacji wyniosło 2,4 mln.
Z przekazem o festiwalu dotarliśmy do użytkowników konsumujących różnorodne media, w szczególności lokalne i użytkowników social mediów – bo tutaj są nasi odbiorcy.
Powstały specjalne strony redakcyjne w "Tygodniku Białystok" poświęcone wydarzeniu. Na stronach ogólnopolskich "Co Jest Grane", w przewodniku wakacyjnym, redakcja polecała zbliżające się w Białymstoku wydarzenie.
Wyemitowaliśmy prawie 10 000 000 PV formatów reklamowych promujących Białystok New Pop Festival w mediach Agory i poza nimi.
Na bieżąco publikowaliśmy relacje z obu festiwali: tekstowe, foto i wideo.
Obecność medialną obydwu wydarzeń zbadał Press Service Monitoring Mediów (1 grudnia 2021 - 10 września 2022 roku). Wśród publikacji dotyczących festiwali zaobserwowaliśmy jedynie wydźwięk pozytywny.
Marka Kinder Bueno White była obecna na Olsztyn Green Festival i Białystok New Pop Festival jako prawdziwy ekspert od przyjemności. W naszym projekcie stworzyliśmy przestrzeń, w której dziesiątki tysięcy osób mogły oderwać się od codzienności, smakując relaksu i rozrywki.
Przeprowadziliśmy dwa konkursy promocyjne "Chwile letnich przyjemności z Kinder Bueno White". Na zwycięzców konkursów czekały:
Nagłaśnialiśmy konkursy poprzez kampanie reklamowe i autopromocyjne w serwisach Wyborcza.pl i Gazeta.pl oraz posty w social mediach.
Kampania reklamowa, w której wyemitowaliśmy 6 128 252 PV, dotarła z informacją o konkursach do 1 233 597 UU.
W ramach kampanii autopromocyjnej konkursów wyemitowaliśmy 1 000 224 PV, docierając do 317 110 UU; średni czas widoczności reklamy wyniósł 16,52 s, średnie viewability – 79,21%.
Na obu festiwalach powstały strefy Partnera – Strefy Przyjemności - urządzone w atrakcyjnym stylu boho, z wygodnymi leżakami i z widokiem na kojąca naturę (Olsztyn Green Festival) lub z przyjemnościami muzycznymi (Białystok New Pop Festival). Dodatkową atrakcję stanowiły masaże, słodkie batoniki oraz upominki dla festiwalowiczów.
Kinder Bueno White zadbało o przyjemność artystów – dla nich również przygotowało batoniki Kinder Bueno White.
Dodatkowo i niestandardowo:
Marka Kinder Bueno White była stale eksponowana w formie logotypu – od początku do końca projektu - we wszystkich formatach graficznych obu kampanii promocyjnych festiwali. Partner był obecny zarówno w promocji festiwali, jak i podczas wydarzeń.
Zapewniliśmy obecność marki na multimediach scen Olsztyn Green Festival i Białystok New Pop Festival – wyświetlaliśmy logo i spot Partnera.
Zadbaliśmy o to, aby Strefa Przyjemności Kinder Bueno White cieszyła się powodzeniem i była wyeksponowana podczas obu festiwali. Promowaliśmy ją m.in. w social mediach i ze sceny. Zrealizowaliśmy także wideo poświęcone Strefie.
W nasze działania włączyliśmy media grupy Wyborcza.pl – w tym również te lokalne. W sumie w kampanii promocyjnej ukazało się 61 publikacji z obecnością naszego Partnera.
Zapewniliśmy relaks, rozrywkę oraz integrację kilku pokoleń przy dźwiękach najlepszej polskiej muzyki i w otoczeniu kojącej przyrody (jezioro Ukiel na Green Olsztyn Festival). W ramach Olsztyn Green Festival poprzez atrakcyjne aktywności angażowaliśmy publiczność w praktykowanie zielonego stylu życia.
Skojarzyliśmy intensywne i przyjemne przeżycia towarzyszące festiwalom z doświadczeniem produktu marki jako źródła przyjemności i wytchnienia.
W strefie Partnera uczestnicy zbudowali pozytywne relacje z marką, relaksując się i biorąc udział w atrakcyjnych aktywnościach oraz korzystając z samplingu.
Umożliwiliśmy interakcję z potencjalnymi klientami. Przybliżyliśmy odbiorcom świat wartości marki Kinder Bueno White. Zapewniliśmy skuteczną ekspozycję produktu.
Pokazaliśmy Kinder Bueno White jako eksperta od przyjemności, zapewniającego niezapomniane chwile rozrywki, relaksu i zapomnienia na łonie natury w towarzystwie najlepszej polskiej muzyki.
Dane własne wydawcy (Data Ocean, Sare, GAM, kanały: Facebook, Instagram, YouTube), Google Analitycs, Polskie Badania Czytelnictwa. Opracowanie Agora S.A.
Prezentacja materiałów na tej stronie ma jedynie charakter poglądowy. Niektóre ze starszych prezentowanych materiałów mogą nie odpowiadać aktualnym standardom, ofercie handlowej lub polityce redakcji. Umieszczenie ich tutaj nie jest równoznaczne z deklarowaniem realizacji analogicznych przedsięwzięć w przyszłości.