Konkurs reklamowy

Konkurs reklamowy

ZAANGAŻUJ ODBIORCÓW
  • przeprowadzany na zlecenie i według zasad określonych przez klienta
  • Grupa Wyborcza udostępnia klientowi powierzchnię reklamową i narzędzia do przeprowadzenia konkursu
  • na stronie konkursowej pojawia się logotyp, wskazanie słowne i branding klienta oraz prezentacja nagród konkursowych
  • konkurs umożliwia zapoznanie odbiorców z produktem
  • konkurs angażuje i aktywizuje uczestników, sprawiając, że lepiej zapamiętują markę i wytwarzają pozytywne z nią skojarzenia

Powiedz nam, czego potrzebujesz?

Szukasz skutecznego rozwiązania dla swoich kampanii reklamowych? Powiedz nam, jaki masz cel: wizerunkowy, zasięgowy czy efektywnościowy. Przygotujemy dla Ciebie rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb w naszych serwisach internetowych oraz tytułach prasowych.

CO Z NAMI ZYSKASZ?
  • Dotarcie do odbiorców premium

    291 000 naszych czytelników płaci za dostęp do treści w serwisach grupy Wyborcza.pl (Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Wysokieobcasy.pl).Udział super userów w wydatkach e-commerce wynosi aż 70%.

  • Zasięg premium

    Nasze portfolio obejmuje prasę codzienną i magazynową, serwisy internetowe, aplikacje, newslettery, kanały w social media oraz autorskie eventy.

  • Treści premium

    Nasi dziennikarze to ważne nazwiska i uznani eksperci w swoich dziedzinach. Przygotowują jakościowe, oryginalne i angażujące treści.