Branding podcastu

Branding podcastu

NIECH CIĘ USŁYSZĄ
  • działanie redakcyjne
  • format podcastu jest postrzegany jako ekspercki i godny zaufania
  • większość słuchaczy podcastów akceptuje reklamy
  • jingiel ze wskazaniem sponsorkim przed i po audycji
  • nasze podcasty są wyjęte zza paywalla
  • mają średnio po 8 tys. odtworzeń
  • można ich słuchać na wielu platformach
  • promocja na Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl, na Facebooku, Instagramie i w newsletterach
W naszym portfolio mamy 11 podcastów tematycznych

Zobacz realizacje

Powiedz nam, czego potrzebujesz?

Szukasz rozwiązania reklamowego? Jesteś zainteresowany prenumeratą cyfrową dla swoich pracowników lub klientów? Masz wydarzenie, które chcesz, byśmy objęli patronatem? Powiedz nam, jaki masz cel: wizerunkowy, zasięgowy czy efektywnościowy. Przygotujemy dla Ciebie rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb.

CO Z NAMI ZYSKASZ?
  • Dotarcie do odbiorców premium

    290 000 naszych czytelników płaci za dostęp do treści cyfrowych. Udział super userów w wydatkach e-commerce wynosi aż 70%

  • Zasięg premium

    Nasze portfolio obejmuje prasę codzienną i magazynową, serwisy internetowe, aplikacje, newslettery, kanały w social media oraz autorskie eventy

  • Treści premium

    Nasi dziennikarze to ważne nazwiska i uznani eksperci w swoich dziedzinach. Przygotowują merytoryczne, oryginalne i angażujące treści