Serwis Wyborcza.pl/telewizyjna 1)
Czytelnictwo 2)
Serwis Wyborcza.pl/telewizyjna.pl
Sprzedaż wydania 3)
1) Gemius Prism; VI 2024 2) Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Kantar Polska, Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna, ARC Rynek i Opinia, badanie "Zaangażowanie w reklamę", VII 2023 - VI 2024, N = 18 858 . Wskaźnik: CDT 3) PBC, styczeń - czerwiec 2024, sprzedaż wydania– piątek
Czytelnicy Wyborcza TV to w większości mężczyźni, w wieku 45+, mieszkańcy miast 50 tys. +, z wykształceniem wyższym. Nasi czytelnicy w zajmują wysokie pozycje zawodowe. Czytelnicy Wyborcza TV deklarują zainteresowanie tematami kulturalnymi w prasie – filmem, książką i muzyką. Posiadają dostęp do Internetu i częściej niż przeciętni czytelnicy prasy korzystają z oferty paid TV.
Szukasz rozwiązania reklamowego? Jesteś zainteresowany prenumeratą cyfrową dla swoich pracowników lub klientów? Masz wydarzenie, które chcesz, byśmy objęli patronatem? Powiedz nam, jaki masz cel: wizerunkowy, zasięgowy czy efektywnościowy. Przygotujemy dla Ciebie rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb.
Dotarcie do odbiorców premium
290 000 naszych czytelników płaci za dostęp do treści cyfrowych. Udział super userów w wydatkach e-commerce wynosi aż 70%
Zasięg premium
Nasze portfolio obejmuje prasę codzienną i magazynową, serwisy internetowe, aplikacje, newslettery, kanały w social media oraz autorskie eventy
Treści premium
Nasi dziennikarze to ważne nazwiska i uznani eksperci w swoich dziedzinach. Przygotowują merytoryczne, oryginalne i angażujące treści