Książki

Książki

Dwumiesięcznik Książki. Magazyn do Czytania to jedyny na rynku przewodnik po nowościach wydawniczych. Zawiera recenzje, premierowe fragmenty książek, wywiady z pisarzami, filozofami, eseistami. Magazyn jest skierowany do tych, którzy kochają czytać – zarówno literaturę popularną, jak i tę najbardziej ambitną.
  • Wydania mają swoje wersje cyfrowe dostępne na Publio.pl
  • Cotygodniowy newsletter z recenzjami
  • Dodatek o literaturze dla dzieci

Takie liczby za nami stoją

Serwis Wyborcza.pl/kultura 2)

1,2 mln UU

Sprzedaż 1)

12 tys. egzemplarzy

Facebook

62 tys. obserwujących

Serwis Wyborcza.pl/kultura

2,2 mln PV

Instagram 3)

22,3 tys. obserwujących

2) Gemius Prism, XI 2024 1) Autoprezentacja danych własnych wydawcy, II-IX 2024 3) Stan na 3.12.2024

To nas wyróżnia

Atrakcyjny odbiorca

Atrakcyjny odbiorca

Atrakcyjny odbiorca

Czytelnicy Książek. Magazynu do Czytania to osoby w wieku powyżej 25 lat (81%), z wykształceniem ponad średnim (72%), z miast powyżej 10 tys. mieszkańców (55%), zamożnych, których stać na wszystkie wydatki (62%)

Skorzystaj, bo...

Skorzystaj, bo...

Skorzystaj, bo...

To jedyny magazyn o tematyce wydawniczej w Polsce o tak dużej sprzedaży egzemplarzowej. Tworzymy społeczność ludzi czytających, którzy chętnie uczestniczą w spotkaniach na żywo z autorami i pisarzami. Docieramy do bardzo dobrej, wyselekcjonowanej grupy docelowej, która ma czas i możliwości finansowe na realizowanie swoich zainteresowań kulturalnych.

Czy wiesz, że...

Czy wiesz, że...

Czy wiesz, że...

W cotygodniowym newsletterze redaktorzy Książek piszą o literaturze, przedstawiają zapowiedzi książek, recenzje oraz wywiady z autorami. Treści dziecięce zostały wyróżnione w formie odrębnego tytułu: Magazyn Książki dla Dzieci i Młodszych Dorosłych. W 2022 roku powstały dwie nowe rubryki - w pierwszej etyczka Magdalena Środa odpowiada na dylematy moralne czytelników, opisane w listach; w drugiej wyjątkowi autorzy wybierają i recenzują najważniejsze książkowe nowości.

Powiedz nam, czego potrzebujesz?

Szukasz skutecznego rozwiązania dla swoich kampanii reklamowych? Powiedz nam, jaki masz cel: wizerunkowy, zasięgowy czy efektywnościowy. Przygotujemy dla Ciebie rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb w naszych serwisach internetowych oraz tytułach prasowych.

CO Z NAMI ZYSKASZ?
  • Dotarcie do odbiorców premium

    291 000 naszych czytelników płaci za dostęp do treści w serwisach grupy Wyborcza.pl (Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Wysokieobcasy.pl).Udział super userów w wydatkach e-commerce wynosi aż 70%.

  • Zasięg premium

    Nasze portfolio obejmuje prasę codzienną i magazynową, serwisy internetowe, aplikacje, newslettery, kanały w social media oraz autorskie eventy.

  • Treści premium

    Nasi dziennikarze to ważne nazwiska i uznani eksperci w swoich dziedzinach. Przygotowują jakościowe, oryginalne i angażujące treści.