Serwis Wyborcza.pl/kultura 2)
Sprzedaż 1)
Serwis Wyborcza.pl/kultura
Instagram 3)
2) Gemius Prism, XI 2024 1) Autoprezentacja danych własnych wydawcy, II-IX 2024 3) Stan na 3.12.2024
Czytelnicy Książek. Magazynu do Czytania to osoby w wieku powyżej 25 lat (81%), z wykształceniem ponad średnim (72%), z miast powyżej 10 tys. mieszkańców (55%), zamożnych, których stać na wszystkie wydatki (62%)
To jedyny magazyn o tematyce wydawniczej w Polsce o tak dużej sprzedaży egzemplarzowej. Tworzymy społeczność ludzi czytających, którzy chętnie uczestniczą w spotkaniach na żywo z autorami i pisarzami. Docieramy do bardzo dobrej, wyselekcjonowanej grupy docelowej, która ma czas i możliwości finansowe na realizowanie swoich zainteresowań kulturalnych.
W cotygodniowym newsletterze redaktorzy Książek piszą o literaturze, przedstawiają zapowiedzi książek, recenzje oraz wywiady z autorami. Treści dziecięce zostały wyróżnione w formie odrębnego tytułu: Magazyn Książki dla Dzieci i Młodszych Dorosłych. W 2022 roku powstały dwie nowe rubryki - w pierwszej etyczka Magdalena Środa odpowiada na dylematy moralne czytelników, opisane w listach; w drugiej wyjątkowi autorzy wybierają i recenzują najważniejsze książkowe nowości.
Szukasz skutecznego rozwiązania dla swoich kampanii reklamowych? Powiedz nam, jaki masz cel: wizerunkowy, zasięgowy czy efektywnościowy. Przygotujemy dla Ciebie rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb w naszych serwisach internetowych oraz tytułach prasowych.
Dotarcie do odbiorców premium
291 000 naszych czytelników płaci za dostęp do treści w serwisach grupy Wyborcza.pl (Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Wysokieobcasy.pl).Udział super userów w wydatkach e-commerce wynosi aż 70%.
Zasięg premium
Nasze portfolio obejmuje prasę codzienną i magazynową, serwisy internetowe, aplikacje, newslettery, kanały w social media oraz autorskie eventy.
Treści premium
Nasi dziennikarze to ważne nazwiska i uznani eksperci w swoich dziedzinach. Przygotowują jakościowe, oryginalne i angażujące treści.