Serwis Wyborcza.biz 1)
Facebook 2)
Serwis Wyborcza.biz
1) Gemius Prism, XI 2024 2) Stan na 3.12.2024
Większość użytkowników Wyborcza.biz to osoby powyżej 35 roku życia (85%), mieszkańcy dużych i średnich miast, zajmujący wysokie pozycje zawodowe, zatrudniający w swoich firmach więcej niż 20 osób (AI 233). Są atrakcyjnymi konsumentami o sprecyzowanych zainteresowaniach, z zasobnym portfelem.
Tematy gospodarcze i biznesowe są ważne dla coraz większej liczby Polaków. Tym samym masz szansę dotrzeć do dużej i stale powiększającej się grupy odbiorców.
Wyborcza.biz podejmuje nie tylko tematy dotyczące finansów, ale również technologiczne (np. cyberbezpieczeństwo) i konsumenckie (m.in. rankingi produktów). Cykl „Oszczędnik Wyborcza.biz" przedstawia porady dotyczące domowych wydatków. W serwisie regularnie publikujemy infografiki tworzone przez zespół BIQdata obrazujące aktualnie najważniejsze tematy.
Szukasz skutecznego rozwiązania dla swoich kampanii reklamowych? Powiedz nam, jaki masz cel: wizerunkowy, zasięgowy czy efektywnościowy. Przygotujemy dla Ciebie rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb w naszych serwisach internetowych oraz tytułach prasowych.
Dotarcie do odbiorców premium
291 000 naszych czytelników płaci za dostęp do treści w serwisach grupy Wyborcza.pl (Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Wysokieobcasy.pl).Udział super userów w wydatkach e-commerce wynosi aż 70%.
Zasięg premium
Nasze portfolio obejmuje prasę codzienną i magazynową, serwisy internetowe, aplikacje, newslettery, kanały w social media oraz autorskie eventy.
Treści premium
Nasi dziennikarze to ważne nazwiska i uznani eksperci w swoich dziedzinach. Przygotowują jakościowe, oryginalne i angażujące treści.