Płatne subskrypcje 1)
Czytelnictwo 3)
Facebook 5)
Serwis Wyborcza.pl 2)
Sprzedaż wydania 4)
1) Dane własne Wydawcy, stan na 30.0. 2024 2) Gemius Prism; XI 2024 3) olskie Badania Czytelnictwa, badanie "Zaangażowanie w reklamę", X 2023 -IX 2024, N = 21651. Wskaźnik czytelnictwa: CCS 4) PBC styczeń - wrzesień 2024 5) Stan na 12.12.2024
Odbiorcy Wyborczej to dobrze sytuowani mieszkańcy miast, zajmujący wyższe pozycje zawodowe, dobrze wykształceni, otwarci i ciekawi świata, zaangażowani w życie społeczne
Aż 75% treści Gazety Wyborczej i serwisu Wyborcza.pl dotyczy lifestyle'u oraz informacji i porad z różnych obszarów tematycznych. Stałe dodatki Wyborczej to: „Duży Format”, „Ale Historia”, „Mój Biznes. Ludzie, praca, innowacje”, „Wyborcza TV”, „Co Jest Grane 24”, „Wolna Sobota" oraz „Wysokie Obcasy”
Wyborcza.pl ma ponad 300 tysięcy prenumeratorów cyfrowych – lojalnych, zaangażowanych czytelników. Zajmuje 11. miejsce w Europie i 34. na świecie pod względem liczby prenumerat cyfrowych, wyprzedzając m.in. Le Figaro czy Boston Glob.
Szukasz skutecznego rozwiązania dla swoich kampanii reklamowych? Powiedz nam, jaki masz cel: wizerunkowy, zasięgowy czy efektywnościowy. Przygotujemy dla Ciebie rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb w naszych serwisach internetowych oraz tytułach prasowych.
Dotarcie do odbiorców premium
291 000 naszych czytelników płaci za dostęp do treści w serwisach grupy Wyborcza.pl (Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Wysokieobcasy.pl).Udział super userów w wydatkach e-commerce wynosi aż 70%.
Zasięg premium
Nasze portfolio obejmuje prasę codzienną i magazynową, serwisy internetowe, aplikacje, newslettery, kanały w social media oraz autorskie eventy.
Treści premium
Nasi dziennikarze to ważne nazwiska i uznani eksperci w swoich dziedzinach. Przygotowują jakościowe, oryginalne i angażujące treści.