Wyborcza

Wyborcza

Wyborcza jest silnie zaangażowana w akcje społeczne - od lat tworzy ogólnopolskie i lokalne wydarzenia o charakterze społecznym, edukacyjnym i kulturalnym. Gazeta Wyborcza to także lider procesu transformacji cyfrowej prasy w Polsce. Jako pierwsza wprowadziła system limitowanego dostępu do swoich treści (paywall) i ofertę prenumeraty cyfrowej.
  • Powstała w 1989 roku
  • Wydania papierowe od poniedziałku do soboty
  • Edycje krajowe i lokalne
  • Serwis ogólnpolski Wyborcza.pl i 30 serwisów lokalnych
Tylko 15% odbiorców czyta równocześnie Wyborczą w prasie i w internecie. Wybierz oba kanały i poszerz grupę odbiorców.

Takie liczby za nami stoją

Płatne subskrypcje 1)

291 tys. prenumeratorów cyfrowych

Czytelnictwo 3)

1,5 mln czytelników

Facebook 5)

800 tys. obserwujących

Serwis Wyborcza.pl 2)

9 mln UU /52 mln PV

Sprzedaż wydania 4)

33,5 tys. egzemplarzy

1) Dane własne Wydawcy, stan na 30.0. 2024 2) Gemius Prism; XI 2024 3) olskie Badania Czytelnictwa, badanie "Zaangażowanie w reklamę", X 2023 -IX 2024, N = 21651. Wskaźnik czytelnictwa: CCS 4) PBC styczeń - wrzesień 2024 5) Stan na 12.12.2024

To nas wyróżnia

Atrakcyjny odbiorca

Atrakcyjny odbiorca

Atrakcyjny odbiorca

Odbiorcy Wyborczej to dobrze sytuowani mieszkańcy miast, zajmujący wyższe pozycje zawodowe, dobrze wykształceni, otwarci i ciekawi świata, zaangażowani w życie społeczne

Szeroka tematyka

Szeroka tematyka

Szeroka tematyka

Aż 75% treści Gazety Wyborczej i serwisu Wyborcza.pl dotyczy lifestyle'u oraz informacji i porad z różnych obszarów tematycznych. Stałe dodatki Wyborczej to: „Duży Format”, „Ale Historia”, „Mój Biznes. Ludzie, praca, innowacje”, „Wyborcza TV”, „Co Jest Grane 24”, „Wolna Sobota" oraz „Wysokie Obcasy”

Czy wiesz, że...

Czy wiesz, że...

Czy wiesz, że...

Wyborcza.pl ma ponad 300 tysięcy prenumeratorów cyfrowych – lojalnych, zaangażowanych czytelników. Zajmuje 11. miejsce w Europie i 34. na świecie pod względem liczby prenumerat cyfrowych, wyprzedzając m.in. Le Figaro czy Boston Glob.

Powiedz nam, czego potrzebujesz?

Szukasz skutecznego rozwiązania dla swoich kampanii reklamowych? Powiedz nam, jaki masz cel: wizerunkowy, zasięgowy czy efektywnościowy. Przygotujemy dla Ciebie rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb w naszych serwisach internetowych oraz tytułach prasowych.

CO Z NAMI ZYSKASZ?
  • Dotarcie do odbiorców premium

    291 000 naszych czytelników płaci za dostęp do treści w serwisach grupy Wyborcza.pl (Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Wysokieobcasy.pl).Udział super userów w wydatkach e-commerce wynosi aż 70%.

  • Zasięg premium

    Nasze portfolio obejmuje prasę codzienną i magazynową, serwisy internetowe, aplikacje, newslettery, kanały w social media oraz autorskie eventy.

  • Treści premium

    Nasi dziennikarze to ważne nazwiska i uznani eksperci w swoich dziedzinach. Przygotowują jakościowe, oryginalne i angażujące treści.