Płatne subskrypcje 1)
Czytelnictwo 3)
Twitter 5)
Serwis Wyborcza.pl 2)
Sprzedaż wydania 4)
1) Dane własne Wydawcy, stan na 30.06. 2024 2) Gemius Prism; VI 2024 3) Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Kantar Polska, Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna, ARC Rynek i Opinia, badanie "Zaangażowanie w reklamę", IV 2023 - III 2024, N = 21971 4) PBC styczeń - marzec 2024 5) stan na 18.07.2024 r.
Odbiorcy Wyborczej to dobrze sytuowani mieszkańcy miast, zajmujący wyższe pozycje zawodowe, dobrze wykształceni, otwarci i ciekawi świata, zaangażowani w życie społeczne
Aż 75% treści Gazety Wyborczej i serwisu Wyborcza.pl dotyczy lifestyle'u oraz informacji i porad z różnych obszarów tematycznych. Stałe dodatki Wyborczej to: „Duży Format”, „Ale Historia”, „Mój Biznes. Ludzie, praca, innowacje”, „Wyborcza TV”, „Co Jest Grane 24”, „Wolna Sobota" oraz „Wysokie Obcasy”
Wyborcza.pl ma ponad 300 tysięcy prenumeratorów cyfrowych – lojalnych, zaangażowanych czytelników. Zajmuje 11. miejsce w Europie i 34. na świecie pod względem liczby prenumerat cyfrowych, wyprzedzając m.in. Le Figaro czy Boston Glob.
Szukasz rozwiązania reklamowego? Jesteś zainteresowany prenumeratą cyfrową dla swoich pracowników lub klientów? Masz wydarzenie, które chcesz, byśmy objęli patronatem? Powiedz nam, jaki masz cel: wizerunkowy, zasięgowy czy efektywnościowy. Przygotujemy dla Ciebie rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb.
Dotarcie do odbiorców premium
290 000 naszych czytelników płaci za dostęp do treści cyfrowych. Udział super userów w wydatkach e-commerce wynosi aż 70%
Zasięg premium
Nasze portfolio obejmuje prasę codzienną i magazynową, serwisy internetowe, aplikacje, newslettery, kanały w social media oraz autorskie eventy
Treści premium
Nasi dziennikarze to ważne nazwiska i uznani eksperci w swoich dziedzinach. Przygotowują merytoryczne, oryginalne i angażujące treści