-
Powieść kontra serial? Telewizja nie ma szans. Natalia Szostak poleca książki »
-
Zamki z purée ziemniaczanego. Joanna Olech poleca książki dla dzieci »
-
Szkicownik szwajcarski. Z ołówkiem na ptaki niebieskie [WAJRAK] »
-
Bezcenny sen. Dobranoc albo śmierć »
-
George Saunders. Co tak naprawdę robi pisarz, kiedy pisze »
-
David Hockney. Złoty chłopiec brytyjskiej sztuki [WICHA] »
-
Jonathan Safran Foer: Pisanie to mój zawód, ale wcale nie myślę o sobie jako o pisarzu »
-
"Miasto w ogniu" Gartha Riska Hallberga - czytadło retro. Idealne do walizki na wakacje »
-
Masłowska od "Big Brothera" po "Azja Express", Varga o lemingach i słoikach, Hertmans o zachodnich burżujach, którzy jedzą, gdy świat płonie »
-
"Kolej podziemna". Colson Whitehead opowiada na nowo o hańbie niewolnictwa »
-
"Gorące mleko" Deborah Levy »
-
"Całe życie" Roberta Seethalera: powieść, która daje nadzieję »
-
Literacki Nobel dla Boba Dylana zainspirował polskiego poetę i inne plotki z wyższej półki »
-
Edward St Aubyn: heroinista we fraku. Portret autora cyklu powieści o Patricku Melrose »
-
Montaigne. Więcej czytania, mniej działania, dostojne panie i zacni panowie »
-
Kornel Makuszyński: polskie serce seryjnego antysemity »
-
Jakub Żulczyk: Schodzę na dobrą drogę »
-
Czy polski kryminał może już konkurować ze skandynawskim? Kogo czytać, kogo unikać? »
-
Remigiusz Mróz: autor, który rozbił bank »