Sposób podejmowania decyzji przez przełożonych może stanowić o tym, czy ich pracownicy będą zadowoleni i produktywni, czy sfrustrowani i zdezorientowani

NIE MA WĄTPLIWOŚCI, ŻE PODEJMOWANIE DECYZJI jest jednym z najważniejszych aspektów przywództwa. Zaskakujące jest co innego: badania pokazują, że to, w jaki sposób szefowie podejmują decyzje, jest równie ważne jak same decyzje.

Zrób to dobrze, a będziesz mieć pracowników, którzy są bardziej zadowoleni ze swojej pracy i swojego szefa lub szefowej, lepiej pracują i czują się bardziej przywiązani do firmy. Zrób to źle, a dostaniesz pracowników, którzy są sfrustrowani, rozżaleni, zdenerwowani i zdezorientowani – i mniej produktywni. Niestety, zbyt wielu szefów nie potrafi dobrze podejmować decyzji.

icon/Bell Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. 
 
Komentarze
Do mądrego zarządzania potrzeba inteligencji, a to dziś deficytowy towar...
@emkape
dziś?
już oceniałe(a)ś
0
0