Benefity pracownicze kojarzą nam się przede wszystkim z kartami sportowymi, prywatną opieką medyczną i wyjazdami integracyjnymi. To oczywiście atrakcyjne sposoby na przyciągnięcie uwagi kandydatów do pracy, ale nie wystarczą, żebyś się wyróżnił wśród innych pracodawców. O co jeszcze możesz zadbać? Podpowiedzi znajdziesz w poniższym artykule.
Ze względu na kolejne lockdowny oraz niepewną sytuację związaną z epidemią COVID-19, wielu pracodawców wprowadziło pracę zdalną. Gdy wirus odpuścił, okazało się, że tryb hybrydowy, czyli cześć pracy wykonujemy z domu, a cześć z biura wpisał się w oczekiwania wielu pracowników
Czy wiesz, że...?
W roku 2021 średni poziom wypalenia zawodowego wynosił aż 66%. Co więcej, aż 59% pracowników zaliczanych do milenialsów i pokolenia Z przyznało, że zjawisko wypalenia nie jest im obce.
Wielu pracodawców nie może (lub nie chce) zrozumieć, że praca to nie tylko obowiązek, ale również ogromna cześć życia. Oznacza to, że przysłowiowe owocowe czwartki nie wystarczą, by utrzymać wysoki poziom motywacji oraz zaangażowania. Bardzo często działy HR uważają, że wczasy pod gruszą, karta sportowa, prywatna opieka medyczna i stołówka pracownicza wystarczą, by stać się firmą konkurencyjną, dbającą o dobrostan pracowników. Jeszcze niedawno może tak było, ale dzisiaj taka strategia nie ma już szans na powodzenie.
W polskich firmach rzadko kiedy pracodawcy przejawiają troskę o zdrowie psychiczne swoich pracowników. Oczywiście, prywatna opieka medyczna, aktywność fizyczna oraz posiłki w biurze są ważne, ale co z psychiką oraz tym, co każdy członek zespołu, bez względu na stanowisko, ma w swojej głowie? Jeśli nie zainteresujesz się tym aspektem, prędzej czy później spotkasz się z wypaleniem zawodowym oraz spadkiem efektywności pracy załogi.
Świat nieustannie się zmienia, a rzetelne informacje stają się towarem deficytowym. Internet sprawił bowiem, że każdy może wyrazić swoje zdanie całkowicie anonimowo oraz bez weryfikacji danych.
Nasze rozwiązanie wykorzystuje najnowsze technologie, by zapewnić członkom Twoich zespołów dostęp do sprawdzonych informacji o Polsce oraz świecie. Dodatkowo każdy użytkownik ma dostęp do wszystkich tekstów publikowanych w serwisach Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.biz. Znajdziesz w nich m.in.:
Tak obszerny hub contentowy, że członkowie twoich zespołów poczują, że to, co dzieje się w ich życiu poza pracą, jest dla Ciebie ważne. Taki wizerunek pomoże Ci zachęcić kandydatów szukających pracy. Pamiętaj, że zaufanie oraz poczucie docenienia to sposób na budowanie wieloletnich relacji zawodowych przynoszących korzyści każdej ze stron.
Najważniejsza jest oczywiście znajomość potrzeb pracowników, a troska o ich zdrowie psychiczne wydaje się być dziś koniecznością. W zamian możesz liczyć na:
Wzrost atrakcyjności Twojej firmy – im większa i bardziej różnorodna oferta benefitów, tym więcej uzdolnionych kandydatów będzie wysyłać aplikacje;
Wizerunek profesjonalisty – prenumerata cyfrowa w formie benefitu sprawi, że będziesz postrzegany jako człowiek o szerokich horyzontach i podchodzący z szacunkiem do swoich pracowników oraz ich potrzeb;
Większa motywacja – ludzie muszą chcieć u Ciebie pracować. Jeśli nie zadbasz o motywacje, to członkowie zespołów będą wykonywać swoją pracę nierzetelnie i bez zaangażowania. Podaruj im więc klucz do drzwi, za którymi kryją się informacje oraz teksty budujące poczucie własnej wartości.
Żaden problem. Zdajemy sobie sprawę, że nie chcesz przeznaczać swojego budżetu socjalnego na rozwiązanie, którego jeszcze nie znasz. W końcu nikt nie lubi takich eksperymentów, a w czasach zaglądającej przez okno recesji tym bardziej każda złotówka powinna być wydawana rozsądnie. Dajemy Ci więc unikalną okazję przetestowania prenumeraty cyfrowej Wyborcza.pl w formie benefitu. Masz 90 dni na sprawdzenie naszego rozwiązania, a to wszystko całkowicie za darmo! Dopiero po upływie tego czasu możesz świadomie zdecydować, czy Twoi pracownicy potrzebują dostępu do rzetelnych treści na różnorodne tematy.