Podaruj prenumeratę cyfrową Wyborczej Twoim klientom lub partnerom biznesowym. To sprawdzony pomysł, by zwiększyć skuteczność Twoich działań marketingowych, sprzedażowych i lojalnościowych.
Dobry produkt to często za mało, by zdobyć serca klientów.
Gdy wiele marek oferuje zbliżone towary bądź usługi, unikalna, zapadająca w pamięć promocja i komunikacja stają się kluczowe.
Prenumerata cyfrowa „Wyborczej” to skuteczna zachęta do zakupu produktu czy udziału w wydarzeniu lub konkursie.
Kupując dodatkowo sponsoring prenumeraty cyfrowej, zapewnisz Twojej marce większą rozpoznawalność wśród czytelników.
Zwiększ rozpoznawalność Twojej marki. Doceń obecnych i pozyskaj nowych klientów i partnerów biznesowych. Zostań sponsorem prenumeraty cyfrowej Wyborcza.pl.
Sponsoring prenumeraty to ekskluzywna przestrzeń reklamowa dla Twojej marki na wyłączność - we wszystkich treściach Wyborcza.pl, przez cały okres trwania prenumeraty i na wszystkich urządzeniach.
Podaruj Twoim klientom lub partnerom biznesowym kod lub voucher na prenumeratę Wyborcza.pl.
To dobry sposób, by podziękować za poświęcony czas, zakup produktu, uczestnictwo w wydarzeniu czy dotychczasową współpracę biznesową.
Prenumerata cyfrowa dla firm i instytucji to skuteczne narzędzie marketingowe. Może też jednak stanowić element większej akcji specjalnej, która przybliży czytelnikom Twoją markę lub produkt.
Gwarantujemy pełne wsparcie od pomysłu po realizację i dotarcie do interesującej Cię grupy docelowej. Wyślij brief - my zajmiemy się resztą.
Odwiedzają Cię liczni goście lub pacjenci? Umil im pobyt, udostępniając możliwość czytania „Wyborczej” bez ograniczeń w ramach sieci Wi-Fi w Twojej kawiarni, hotelu czy poczekalni.
Opowiedz nam o Twoich wyzwaniach. Wspólnie wypracujemy najlepsze rozwiązanie.
Napisz do nas na adres prenumerata_b2b@agora.pl lub kliknij przycisk poniżej.