Magazyny na tablety i smartphony
Magazyny na iPada i iPhone'a (system IOS)
-
Jak mogę włączyć/wyłączyć autoodnawianie prenumeraty?
Dziękujemy, że korzystasz z aplikacji Gazety Wyborczej na iPada. Autoodnawianie prenumeraty to funkcja sklepu App Store. Instrukcja sklepu App Store.
24 godziny przed wygaśnięciem wykupionego okresu prenumeraty sklep automatycznie pobiera opłatę za kolejny okres i umożliwia czytanie magazynu na urządzeniu. Użytkownik może zrezygnować z autoodnawiania prenumeraty, np. postępując zgodnie z poniższą instrukcją:
Należy:
- uruchomić aplikację App Store i przejść na sam dół ekranu (przewijając go do samego końca),
- w lewym dolnym rogu znajduje się klawisz Apple ID, a na nim widoczny jest adres e-mail właściciela urządzenia - należy dotknąć klawisza,
- pojawi się okno, należy dotknąć View Apple ID i się zalogować,
- w następnym oknie, pod nagłówkiem Subscriptions, należy dotknąć klawisza Manage - wyświetli się lista subskrypcji wykupionych przez użytkownika,
- po wybraniu (np. Avanti) pojawi się okno, w którym można wyłączyć lub włączyć autoodnawianie prenumeraty.
UWAGA, przypominamy: wszelkie zmiany (zgodnie z regulaminem sklepu) należy wykonać nie później niż 24 godziny przed upływem terminu zakończenia wykupionego lub darmowego okresu prenumeraty. W przeciwnym razie zmiana zostanie przez sklep zastosowana od następnego okresu prenumeraty. -
Kiedy muszę wyłączyć autoodnawianie darmowego okresu próbnego?
Jest nam bardzo miło, że skorzystałeś z darmowego okresu próbnego.
Żałujemy, że nie jesteś zainteresowany wykupieniem prenumeraty.
Bylibyśmy zobowiązani, gdybyś zechciał wysłać nam na adres: czytelnicy@wyborcza.pl krótką informację o powodach rezygnacji. Pomożesz nam przygotować lepszą aplikację, spełniającą Twoje oczekiwania.
Autoodnawianie prenumeraty możesz wyłączyć w dowolnym dniu, lecz nie później niż 24 godziny przed końcem wykupionej prenumeraty. Rezygnacja z autoodnawiania zostanie zastosowana przez sklep App Store od kolejnego okresu prenumeraty. Do tego czasu wszystkie kupione wydania, w tym darmowe, zostaną dostarczone niezależnie od tego, czy autoodnawianie jest włączone, czy wyłączone. -
Wykupiłem prenumeratę, a nowe wydanie pojawiło się z opcją 'Kup'. Co robić?
Jest nam bardzo miło, że korzystasz z naszej aplikacji na iPada. W przypadku pojawienia się opcji Kup przy nowym wydaniu w prawym górnym rogu aplikacji wybierz opcję Przywróć wszystkie zakupy. To powinno rozwiązać problem.
Życzymy przyjemnej lektury. -
Wykupiłem pakiet Wyborcza. Jak mogę uzyskać dostęp do wydań czasopism?
Dziękujemy, że wykupiłeś pakiet w prenumeracie cyfrowej Wyborczej. Pierwszy krok to pobranie aplikacji wybranego tytułu z App Store, następnie należy otworzyć aplikację i na górnej belce kliknąć zaloguj - w oknie logowania wpisać e-mail i hasło zdefiniowane podczas zakupu pakietu cyfrowego Gazety Wyborczej (pamiętaj - hasło otrzymałeś e-mailem po zakupie prenumeraty). Dostępne wydania pojawią się w bibliotece aplikacji.
-
Nie widzę dostępnych opcji prenumeraty.
Dziękujemy za zainteresowanie ofertą naszego magazynu na iPada. Jeśli nie widzisz opcji prenumeraty, zalecamy odinstalowanie, a następnie ponowne zainstalowanie aplikacji.
-
Chcę zrezygnować z wykupionej prenumeraty.
Dziękujemy, że korzystałeś z naszej aplikacji na iPada. Żałujemy, że nie jesteś zainteresowany kontynuacją prenumeraty. Bylibyśmy zobowiązani, gdybyś wysłał nam na adres czytelnicy@wyborcza.pl krótką informację o powodach rezygnacji. Pomożesz nam przygotować lepszą aplikację, bardziej spełniającą Twoje oczekiwania.
Rezygnacja z prenumeraty jest związana z funkcją sklepu App Store - autoodnawianie. Instrukcję, jak wyłączyć autoodnawianie, znajdziesz na stronie Apple.
Jeśli wyłączysz autoodnawianie 24 godziny przed upływem okresu prenumeraty, nie zostaniesz obciążony za następny okres (kolejny miesiąc). Otrzymasz wszystkie wykupione numery magazynu. -
Jak mogę złożyć reklamację?
Wszelkie reklamacje rozpatruje sprzedawca prenumeraty magazynu na iPada, czyli sklep App Store. Instrukcję składania reklamacji otrzymałeś w e-mailu potwierdzającym zakup prenumeraty - e-mail od iTunes Store.
W przypadku jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt: pomoc@wyborcza.pl -
Potrzebuję pomocy, co robić?
Prosimy o kontakt z naszym działem pomocy: pomoc@wyborcza.pl i opisanie sytuacji. Niezwłocznie zajmiemy się zgłoszeniem i rozwiążemy problem.