Biura reklamy Gazety Wyborczej i Metra zajęły pierwsze miejsce w tegorocznej edycji rankingu branżowego magazynu "Media&Marketing Polska".

03.12.2010 13:27
A A A
Biura reklamy "Gazety Wyborczej" i "Metra" już po raz kolejny zostały ocenione najwyżej wśród wszystkich zespołów sprzedaży dzienników w corocznym rankingu branżowego magazynu "Media&Marketing Polska".
Biura reklamy dzienników Agory zostały określone w rankingu jako "niemal wzorcowe". Najwyżej oceniono je w 8 z 10 kategorii - m.in. za przejrzystą politykę cenową oraz doradztwo i oferowanie ciekawych rozwiązań. Ankietowani wskazali je również jako zespół sprzedażowy, z którym najbardziej lubią współpracować. To już kolejne zwycięstwo biur reklamy "Gazety Wyborczej" i "Metra" w zestawieniu "Media&Marketing Polska".

.Raport "Biura Reklamy" to coroczna publikacja magazynu "Media&Marketing Polska", w której oceny zespołów sprzedaży mediów dokonują pracownicy domów mediowych i agencji reklamowych. Noty przyznawane są w 10 kategoriach, m.in. szybkość i sprawność reagowania na potrzeby klienta, elastyczność i dostosowywanie się do potrzeb klienta, przejrzystość polityki cenowej, dbałość o dobre relacje z klientami. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 6.09-5.10.2010 r. przez Millward Brown SMG/KRC.