Pierwsze i trzecie miejsce dla dwóch projektów z wydawnictwa Agora SA!

Akcja "Gazety Wyborczej" "Polish Your English" zdobyła pierwszą nagrodę w kategorii "Wykorzystanie wydarzenia do wzmocnienia marki" ("Use of an Event to Grow a News Brand"). Projekt powstał w redakcji tuż po tym, gdy Donald Tusk na konferencji prasowej po wyborze na Przewodniczącego Rady Europejskiej obiecał, że do 1 grudnia 2014 jego angielski będzie perfekcyjny. "Gazeta Wyborcza" wykorzystała to publiczne zobowiązanie do motywowania wszystkich Polaków do uczenia się angielskiego - na łamach dziennika przez prawie 3 miesiące ukazywały się kolejne lekcje pomagające czytelnikom poprawić znajomość tego języka, powstała też specjalna strona Wyborcza.pl/polishyourenglish. Dodatkowo z "Gazetą Wyborczą" można było kupić kursy języka angielskiego "Polish Your English" na płytach CD, z książką stanowiącą uzupełnienie płyty. A na zakończenie akcji Wydawnictwo Agora przygotowało książkę "Polish Your English. Angielski z Premierem", zbierającą w całość wszystkie odcinki akcji, którą przez trzy miesiące prowadziła na swoich łamach "Gazeta Wyborcza".

"Otwórz miasto" - projekt z zakresu content-marketingu, realizowany przez "Gazetę Co Jest Grane" i Gazeta.pl wspólnie z Heinekenem zajął trzecie miejsce w kategorii "Najlepsze marketingowe rozwiązania dla reklamodawców" ("Best Marketing Solution for an Advertising Client"). Działania, które trwały 3 miesiące - od czerwca do sierpnia 2014, miały na celu zainspirowanie młodych ludzi do odkrywania świata wokół nich. Realizowało je kilka mediów Agory - marki prasowe, internetowe i radiowe. W ramach projektu powstał serwis Otworzmiasto.pl z informacjami dla wszystkich, którzy chcieli wiedzieć, co dzieje się w ich mieście i jak świetnie spędzić czas. Redakcje "Gazety Co Jest Grane" i Gazeta.pl, wspólnie z Heinekenem zbierały w nim informacje o najciekawszych miejscach i wydarzeniach w 11 polskich aglomeracjach. Wersja mobilna strony, przygotowana w technologii RWD, została wzbogacona w funkcję geolokalizacji - mogła wykrywać, gdzie w danej chwili jest użytkownik i dzięki temu podpowiadała mu, jakie są najlepsze wydarzenia w jego okolicy. Dodatkowo w każdym numerze "Gazety Co Jest Grane" w 11 miastach na dedykowanej stronie "Otwórz miasto" można było zapoznać się z najciekawszymi propozycjami spędzania czasu w mieście podczas lata. "Otwórz miasto" wspierała szeroka kampania promocyjna, m.in. w prasie, internecie i telewizji oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych polskich miastach.
Więcej ->
Dziękujemy wszystkim, którzy w jakikolwiek sposób przyczynili się do sukcesu obu akcji.
Czym jest INMA Awards?
INMA Awards to konkurs na najlepsze rozwiązania marketingowe w prasie, organizowany przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych - INMA.
Więcej o INMA ->


Akcja "Gazety Wyborczej" "Polish Your English" zdobyła pierwszą nagrodę w kategorii "Wykorzystanie wydarzenia do wzmocnienia marki" ("Use of an Event to Grow a News Brand"). Projekt powstał w redakcji tuż po tym, gdy Donald Tusk na konferencji prasowej po wyborze na Przewodniczącego Rady Europejskiej obiecał, że do 1 grudnia 2014 jego angielski będzie perfekcyjny. "Gazeta Wyborcza" wykorzystała to publiczne zobowiązanie do motywowania wszystkich Polaków do uczenia się angielskiego - na łamach dziennika przez prawie 3 miesiące ukazywały się kolejne lekcje pomagające czytelnikom poprawić znajomość tego języka, powstała też specjalna strona Wyborcza.pl/polishyourenglish. Dodatkowo z "Gazetą Wyborczą" można było kupić kursy języka angielskiego "Polish Your English" na płytach CD, z książką stanowiącą uzupełnienie płyty. A na zakończenie akcji Wydawnictwo Agora przygotowało książkę "Polish Your English. Angielski z Premierem", zbierającą w całość wszystkie odcinki akcji, którą przez trzy miesiące prowadziła na swoich łamach "Gazeta Wyborcza".

"Otwórz miasto" - projekt z zakresu content-marketingu, realizowany przez "Gazetę Co Jest Grane" i Gazeta.pl wspólnie z Heinekenem zajął trzecie miejsce w kategorii "Najlepsze marketingowe rozwiązania dla reklamodawców" ("Best Marketing Solution for an Advertising Client"). Działania, które trwały 3 miesiące - od czerwca do sierpnia 2014, miały na celu zainspirowanie młodych ludzi do odkrywania świata wokół nich. Realizowało je kilka mediów Agory - marki prasowe, internetowe i radiowe. W ramach projektu powstał serwis Otworzmiasto.pl z informacjami dla wszystkich, którzy chcieli wiedzieć, co dzieje się w ich mieście i jak świetnie spędzić czas. Redakcje "Gazety Co Jest Grane" i Gazeta.pl, wspólnie z Heinekenem zbierały w nim informacje o najciekawszych miejscach i wydarzeniach w 11 polskich aglomeracjach. Wersja mobilna strony, przygotowana w technologii RWD, została wzbogacona w funkcję geolokalizacji - mogła wykrywać, gdzie w danej chwili jest użytkownik i dzięki temu podpowiadała mu, jakie są najlepsze wydarzenia w jego okolicy. Dodatkowo w każdym numerze "Gazety Co Jest Grane" w 11 miastach na dedykowanej stronie "Otwórz miasto" można było zapoznać się z najciekawszymi propozycjami spędzania czasu w mieście podczas lata. "Otwórz miasto" wspierała szeroka kampania promocyjna, m.in. w prasie, internecie i telewizji oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych polskich miastach.
Więcej ->
Dziękujemy wszystkim, którzy w jakikolwiek sposób przyczynili się do sukcesu obu akcji.
Czym jest INMA Awards?
INMA Awards to konkurs na najlepsze rozwiązania marketingowe w prasie, organizowany przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych - INMA.
Więcej o INMA ->
