Nowa odsłona serwisu Wyborcza.pl

01.05.2012 12:13
A A A
Layout dostosowujący się do urządzeń, szybszy czas ładownia strony, nowy układ treści i rozwiązania graficzne - to niektóre ze zmian wprowadzanych od 5 czerwca 2013 roku w serwisie internetowym "Gazety Wyborczej".
- To kolejny etap procesu cyfryzacji "Gazety Wyborczej". Coraz więcej czytelników sięga po jej treści w komputerach i na urządzeniach mobilnych - iPadach, tabletach czy smartfonach. Z myślą o nich zaproponowaliśmy nową stronę Wyborcza.pl. - mówi Maciej Nowak, dyrektor cyfrowego działu wydawniczego Agory - W trakcie prac pytaliśmy o zdanie naszych czytelników, wykorzystując do tego m.in. profil "Gazety" na FB i zapraszając ich do konsultacji w naszej warszawskiej siedzibie.

Dzięki zastosowaniu technologii Responsive Design nowa Wyborcza.pl dostosowuje swój layout do wielkości urządzenia, na którym czyta ją odbiorca - komórki, tabletu czy komputera. Strona stała się jeszcze bardziej przyjazna dla użytkowników - wykorzystuje nowy font i szybciej się ładuje.

Zmieniony layout serwisu Wyborcza.pl w przejrzysty sposób eksponuje najnowsze informacje, magazyny "Gazety Wyborczej" oraz jej serwisy tematyczne. Treści prezentowane są w kilkunastu sekcjach tematycznych, m.in.: Kraj, Świat, Duży Format, Komentarze, Wysokie Obcasy, Nauka, Gospodarka, Miasto, Ale Historia, Kultura, strony autorskie, listy czytelników, Duży Kadr, Sport, Sport Ekstra, Akcje społeczne i patronaty oraz Nekrologi.

Nowa strona została przygotowana przez zespół "Gazety Wyborczej" i Internetu Agory.