QB Multimedia Solutions - łączymy wiele mediów w jeden skuteczny przekaz

01.05.2012 12:13
A A A
Jesteśmy doświadczonym zespołem pasjonatów reklamy. Prasa i internet to media, które są naszym naturalnym środowiskiem. Tu żyjemy i tu się rozwijamy, wykorzystujemy dostępny potencjał grupy Agora SA w sposób oryginalny i efektywny. Wyrożnia nas pasja do reklamy i znajomość mediów.
Nowa marka QB MMS to unikalna oferta zarówno pod względem zasięgu i reputacji marek, jak i wartościowych treści, wokół których tworzą się jakościowe grupy celowe. To rozwiązanie pozwalające na tworzenie niestandardowych projektów szytych na miarę potrzeb naszych klientów (tailor made). Naturalnie więc głównym obszarem działań są projekty specjalne oparte na branded content. Kampanie multimedialne wykorzystujące nasze media realizujemy od dłuższego czasu - zgromadziliśmy bogate doświadczenie i wiemy, jak najefektywniej wykorzystywać połączone potencjały naszych mediów dla korzyści marketingowych naszych reklamodawców. Chcemy, aby QB MMS stał się swoistym znakiem jakości kampanii multimedialnych" - mówi Bartosz Wysocki, Dyrektor Sprzedaży grupy Gazeta.pl

Oferta QB Multimedia Solutions obejmuje przygotowanie strategii komunikacji marki, stworzenie koncepcji kreatywnej w oparciu o DNA marki, zaplanowanie mediów, realizację i pomiar efektywności działań.

Oferta QB MMS przygotowywana jest przez działy sprzedaży "Gazety Wyborczej" i Gazeta.pl, które zrealizowały dotychczas kilkadziesiąt multimedialnych projektów marketingowych, m.in. dla marek: Nestle, Johnson&Johnson, Garnier, IBM, adidas, Powerade, Bank BGŻ, Deutsche Bank, Continental, Raiffeisen Bank Polska SA, Polbank EFG SA. Wybrane kampanie uzyskały nagrody i wyróżnienia w prestiżowych konkursach, m.in.: European Excelence Award, INMA Awards 2011, Media Trendy i Mixx Awards.

Więcej na www.qbmultimedia.pl