Poniedziałek

Duży Format

Cotygodniowy magazyn reporterów z doskonałymi i nagradzanymi reportażami, tekstami społecznymi, kulturalnymi i historycznymi. Wciągająca lektura na kilka dni pisana przez znakomitych dziennikarzy.

Rok powstania

1993 Magazyn, od 2002 Duży Format

Dzień emisji

poniedziałek

Sprzedaż Gazety Wyborczej w poniedziałki

66 730 egz.*

Czytelnictwo Gazety Wyborczej w poniedziałki

772 000**

Zasięg

edycja krajowa

Charakter dodatku

tematyczny

Wtorek

Mój Biznes. Ludzie - Praca - Innowacje

Dodatek poświęcony firmom, przedsiębiorczości i innowacjom w gospodarce. Prezentuje także ludzi, którzy inspirują innych do osiągania sukcesu. W dodatku znajduje się również rubryka ogłoszeniowa branży biznesowej.

Rok powstania

2016

Dzień emisji

Wtorek

Sprzedaż Gazety Wyborczej we wtorki

50 027 egz.*

Czytelnictwo Gazety Wyborczej we wtorki

563 000**

Zasięg

edycja krajowa lokalne

Charakter dodatku

branżowy

Piątek

Wyborcza TV

Wyborcza TV to cotygodniowy dodatek do "Gazety Wyborczej" z aktualnym programem stacji polskich i zagranicznych, recenzjami filmów i streszczeniami seriali. W tygodniku prezentowane są również wywiady z twórcami telewizyjnymi oraz stałe felietony.

Rok powstania

1990

Dzień emisji

piątek

Sprzedaż Gazety Wyborczej w piątki

119 200 egz.*

Czytelnictwo Gazety Telewizyjnej

351 000**

Zasięg

edycja krajowa

Charakter dodatku

tematyczne

Co Jest Grane 24

Cotygodniowy informator kulturalny z obszernym kalendarium wydarzeń weekendowych i nadchodzącego tygodnia oraz zapowiedziami i recenzjami premier filmowych, teatralnych, koncertów i wystaw. W każdym wydaniu polecane są również najlepsze kluby i restauracje.

Rok powstania

1995, od 20.11.2015 nowa makieta

Dzień emisji

piątek

Sprzedaż Gazety Wyborczej w piątki

119 200 egz.*

Czytelnictwo GAZETY WYBORCZEJ W PIĄTKI

1 873 000**

Zasięg

krajowy, lokalny

Charakter dodatku

przewodnik kulturalny nadchodzącego tygodnia

Sobota

Wysokie Obcasy

Magazyn nie tylko dla kobiet, w którym poruszane są tematy związane z rozwojem osobistym, psychologią, seksem, zdrowiem oraz ekologią. Stałe miejsce zajmują tu prezentacje sylwetek niezwykłych kobiet.

Rok powstania

1999

Dzień emisji

sobota

Sprzedaż Gazety Wyborczej w soboty

88 164 egz.*

Czytelnictwo Wysokich Obcasów

326 000**

Zasięg

edycja krajowa

Charakter dodatku

tematyczny

Ale Historia

Tygodnik o tematyce historycznej, który inspiruje do zadawania pytań i poszukiwania odpowiedzi. Odkrywa nieznane wcześniej fakty, przedstawia wyjątkowe miejsca i osoby, dzieła sztuki oraz wydarzenia kulturalne. Opowiada o ludziach, którzy wpłynęli na dzieje świata.

Rok powstania

2012

Dzień emisji

sobota

Sprzedaż Gazety Wyborczej w soboty

88 164 egz.*

Czytelnictwo Gazety Wyborczej w soboty

966 000**

Zasięg

edycja krajowa

Charakter dodatku

tematyczny

Wolna Sobota

Magazyn opinii, w którym czytelnicy znajdą aż 40 stron pasjonującej lektury. WOLNA SOBOTA to najbogatszy i najbardziej różnorodny zestaw treści dostępny na całym polskim rynku prasowym, który dostarcza intelektualnej rozrywki. Prezentowane są różne światopoglądy i światy oraz kontrowersyjne hipotezy. Na łamach magazynu publikują wybitni polscy i zagraniczni pisarze, felietoniści i eseiści.

Rok powstania

2020

Dzień emisji

sobota

Sprzedaż Gazety Wyborczej w soboty

88 164 egz.*

Czytelnictwo Gazety Wyborczej w soboty

966 000**

Zasięg

edycja krajowa

Charakter dodatku

tematyczny

  • *Autoprezentacja danych ZKDP opracowana przez Agora SA, I-IX 2020, średni nakład jednorazowy, rozpowszechnianie płatne razem, Gazeta Wyborcza - 6 wydań w tygodniu,
  • ** Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Kantar Polska, Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna, ARC Rynek i Opinia, badanie "Zaangażowanie w reklamę", I - IX 2020, N = 20 974, wskaźnik CCS . Opracowanie Agora S.A.

Informacja

  • Uprzejmie informujemy, że przedstawiane w tym serwisie informacje o ofercie reklamowej skierowane są i dotyczą przede wszystkim przedsiębiorców i instytucji. W celu uzyskania informacji o naszych usługach dla konsumentów (czyli niezwiązanych bezpośrednio z Państwa działalnością gospodarczą lub zawodową), prosimy o kontakt tel. (22) 555 55 55 lub e-mail reklama@agora.pl