Raport „O tym się mówi" Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) we współpracy z Radiem ZET zestawia publikacje różnych polskich mediów pod kątem zasięgu poprzez cytowalność. Raport jest częścią projektu "Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego".
Styczeń 2025 należał do Wyborczej. Dwa artykuły naszych dziennikarzy - Wojciecha Czuchnowskiego i Krzysztofa Katki - „Karol Nawrocki przez pół roku mieszkał w apartamencie Muzeum II Wojny. Nie zapłacił ani grosza" i „Apartament wagi prezydenckiej. Co jeszcze ukrywa Karol Nawrocki" wygenerowały szacowaną liczbę 45.2 miliona kontaktów z przekazem. Na te publikacje inne media powoływały się 602 razy.
Artykuł dziennikarzy Wirtualnej Polski, który znalazł się na 2. miejscu rankingu, zdobył 16.4 miliona kontaktów, co pokazuje, jak mocną dominację uzyskała Wyborcza.
Więcej o danych z raportu można poznać tutaj.
Wyborcza to rzetelne, profesjonalne dziennikarstwo, zachowujące niezależność m.in. dzięki modelowi subskrypcyjnemu. Obecność reklamowa na naszych łamach i w serwisach oraz rola sponsora naszych projektów to gwarancja podniesienia prestiżu i wiarygodności marki. Zapraszamy do kontaktu! Piszcie na reklama@wyborcza.pl.