Podczas webinaru Polskich Badań Czytelnictwa "Czytelnicy prasy. Kim są? Co ich wyróżnia?" Marta Gądek - Dyrektorka Sprzedaży i Rozwoju Cyfrowego w Wyborczej - opowiedziała m.in. o przyszłości prasy i sile modelu subskrypcyjnego.

5 marca 2025 r. odbył się - w formule online - webinar zorganizowany przez Polskie Badania Czytelnictwa "Czytelnicy prasy. Kim są? Co ich wyróżnia?" .

Spotkanie rozpoczęły Dorota Peretiatkowicz i Kasia Krzywicka-Zdunek, socjolożki z instytutu IR Center i twórczynie instagramowego konta Socjolozki.pl. Podczas webinaru  zaprezentowały charakterystykę głównych grup celowych w prasie.

W drugiej części wydarzenia eksperci i ekspertki rynku prasowego przedstawili trendy w prasie drukowanej i cyfrowej.

Marta Gądek, Dyrektorka Grupy Wyborcza (AGORA S. A.), opowiedziała o:

  • przewagach prasy z perspektywy czytelnika i reklamodawcy
  • o atutach modelu subskrypcyjnego
  • o przyszłości prasy drukowanej i cyfrowej

Udział w spotkaniu wzięli również:

  • Renata Krzewska (Prezeska Polskich Badań Czytelnictwa)
  • Witold Trzciński (Zastępca Dyrektora ds. Klientów Strategicznych w POLSKA PRESS GRUPA)
  • Hubert Biskupski (Zastępca Redaktora Naczelnego Super Express, Time, Grupa ZPR Media)
  • Anna Dygasiewicz-Piwko (Head of Press Monetization Hub, Ringier Axel Springer Polska)
  • Michał Helman (Chief Commercial Oficer, Burda Media Polska)
  • Izabela Sarnecka (Dyrektorka Biura Reklamy Wydawnictwa Bauer)

Cały webinar można obejrzeć tutaj.

Prezentację Socjolożek o personach czytelników i czytelniczek prasy pobierzecie tutaj.