Na Walentynki 2025 redakcja Wysokich Obcasów przygotowała konkurs redakcyjny z wieloma sponsorami. Czytelniczki opowiadały o tym, jak okazują samym sobie miłość, a najciekawsze historie zdobyły nagrody.
embed
  • 2,2 tys.

    zgłoszeń w konkursie

  • 4,5 mln wyświetleń

    kampanii autopromocyjnej

  • 23,5 tys. UU

    na materiałach redakcyjnych

  • 13 tys. PV

    na stronie konkursu

Idea

Z okazji Walentynek 2025 redakcja Wysokich Obcasów uruchomiła ciekawy, niebanalny konkurs "Kochaj - jak tylko chcesz!", w którym Czytelniczki miały za zadanie opisać sposoby, w jakie dbają o siebie, doceniają siebie i okazują sobie miłość. 

Wychodząc z założenia, że pielęgnowanie relacji opartych na miłości najlepiej zacząć od ćwiczenia się w kochaniu siebie, Wysokie Obcasy zgłębiły ten temat w artykule psycholożki Katarzyny Kucewicz "Osoby, które nie lubią siebie, nie wierzą, że zasługują na czyjąś uwagę i miłość". 

Drugim tekstem powstałym w ramach projektu konkursowego był wywiad z psycholożką dr Olgą Kamińską "Czy zdolność do kochania zanika? Nie umiemy razem przechodzić przez trudne momenty". Oba teksty posłużyły za inspirację uczestnikom i uczestniczkom konkursu. 

ZA DUŻO CZYTANIA? ZOBACZ CASE W WERSJI GRAFICZNEJ
Zobacz

Cele Sponsorów

Sponsorzy konkursu walentynkowego Wysokich Obcasów pragnęli włączyć się w akcję promowania zdrowej miłości do siebie, doceniania i dbania o siebie jako. Marki zaangażowane w projekt chciały dotrzeć do atrakcyjnej i określonej grupy docelowej – (przede wszystkim) kobiet inwestujących w swój dobrostan i urodę, wykształconych i zamożnych, ceniących produkty najwyższej jakości. Czytelniczki Wysokich Obcasów są właśnie taką grupą.

Realizacja

Konkurs "Kochaj - jak tylko chcesz!" trwał od 17 stycznia do 16 lutego 2025 roku.  

W konkursie można było wygrać atrakcyjne nagrody, które dołączyły do arsenału środków dbania o siebie i sprawiania sobie przyjemności przez Czytelniczki: 

  • naszyjnik z mosiądzu - Beloved marki YES 
  • od Cosmo Group: zestaw walentynkowych lakierów hybrydowych marki NEONAIL, olejków czekoladowych do ust marki NEO MAKE UP oraz czekoladek "Miłosne pralinki" od Chocolissimo 
  • torebka projektu Evy Minge dostępna na eobuwie.pl 
  • woda perfumowana Elie Saab Elixir Love 
  • bon o wartości 300zł do wykorzystania na sklepanwen.pl 
  • zestaw kolagenu (kuracja na 28 dni) marki Oslo Skin Lab 

Fundatorami nagród i Sponsorami projektu były marki: 

  • Anwen  
  • Elie Saab (Avemi) 
  • eobuwie.pl (MODIVO) 
  • NEONAIL (COSMO GROUP) 
  • Oslo Skin Lab (NutraQ) 
  • YES   

Konkurs promowaliśmy w tytułach prasowych, serwisach i newsletterach Wyborczej.  Sponsorzy projektu byli również obecni poprzez formaty reklamowe. 

Efekt projektu 

Konkurs redakcyjny "Kochaj - jak tylko chcesz!", dotarł do kobiet, dla których dbanie o siebie i okazywanie sobie miłości jest istotne. Wzmocnił je i utwierdził w tym, że docenianie siebie nie jest egoizmem, tylko zdrowym podejściem do relacji – bo więź z samą sobą też jest relacją. 

Chwila refleksji nad swoimi nawykami i tym, jak o sobie myślimy, dała Czytelniczkom przestrzeń na lepsze poznanie swoich potrzeb i poziomu dobrostanu. 

Korzyści Sponsorów

Sponsorzy nagród pokazali się w kontekście wartościowej, wspierającej kobiety akcji, budującej ich relację z nimi samymi i wzmacniającej pozytywne nawyki.  

Wsparcie konkursu było swoistą kampanią wizerunkową w internecie, udowadniającą zaangażowanie marek w ważny społecznie temat. 

Sponsorzy dotarli do założonej grupy celowej - świadomych, dbających o siebie kobiet, mających czas i zasoby, żeby pielęgnować swój dobrostan. 

Ponadto obecność Sponsorów w prestiżowym tytule prasowym wzmacnia renomę ich marek. 

Źródła danych 

Dane własne wydawcy (Data Ocean, Sare, GAM, kanały: Facebook, Instagram, YouTube), Google Analitycs, Polskie Badania Czytelnictwa. Opracowanie: Wyborcza sp. z o. o.