Idea
Z okazji Walentynek 2025 redakcja Wysokich Obcasów uruchomiła ciekawy, niebanalny konkurs "Kochaj - jak tylko chcesz!", w którym Czytelniczki miały za zadanie opisać sposoby, w jakie dbają o siebie, doceniają siebie i okazują sobie miłość.
Wychodząc z założenia, że pielęgnowanie relacji opartych na miłości najlepiej zacząć od ćwiczenia się w kochaniu siebie, Wysokie Obcasy zgłębiły ten temat w artykule psycholożki Katarzyny Kucewicz "Osoby, które nie lubią siebie, nie wierzą, że zasługują na czyjąś uwagę i miłość".
Drugim tekstem powstałym w ramach projektu konkursowego był wywiad z psycholożką dr Olgą Kamińską "Czy zdolność do kochania zanika? Nie umiemy razem przechodzić przez trudne momenty". Oba teksty posłużyły za inspirację uczestnikom i uczestniczkom konkursu.
Cele Sponsorów
Sponsorzy konkursu walentynkowego Wysokich Obcasów pragnęli włączyć się w akcję promowania zdrowej miłości do siebie, doceniania i dbania o siebie jako. Marki zaangażowane w projekt chciały dotrzeć do atrakcyjnej i określonej grupy docelowej – (przede wszystkim) kobiet inwestujących w swój dobrostan i urodę, wykształconych i zamożnych, ceniących produkty najwyższej jakości. Czytelniczki Wysokich Obcasów są właśnie taką grupą.
Realizacja
Konkurs "Kochaj - jak tylko chcesz!" trwał od 17 stycznia do 16 lutego 2025 roku.
W konkursie można było wygrać atrakcyjne nagrody, które dołączyły do arsenału środków dbania o siebie i sprawiania sobie przyjemności przez Czytelniczki:
- naszyjnik z mosiądzu - Beloved marki YES
- od Cosmo Group: zestaw walentynkowych lakierów hybrydowych marki NEONAIL, olejków czekoladowych do ust marki NEO MAKE UP oraz czekoladek "Miłosne pralinki" od Chocolissimo
- torebka projektu Evy Minge dostępna na eobuwie.pl
- woda perfumowana Elie Saab Elixir Love
- bon o wartości 300zł do wykorzystania na sklepanwen.pl
- zestaw kolagenu (kuracja na 28 dni) marki Oslo Skin Lab
Fundatorami nagród i Sponsorami projektu były marki:
- Anwen
- Elie Saab (Avemi)
- eobuwie.pl (MODIVO)
- NEONAIL (COSMO GROUP)
- Oslo Skin Lab (NutraQ)
- YES
Konkurs promowaliśmy w tytułach prasowych, serwisach i newsletterach Wyborczej. Sponsorzy projektu byli również obecni poprzez formaty reklamowe.
Efekt projektu
Konkurs redakcyjny "Kochaj - jak tylko chcesz!", dotarł do kobiet, dla których dbanie o siebie i okazywanie sobie miłości jest istotne. Wzmocnił je i utwierdził w tym, że docenianie siebie nie jest egoizmem, tylko zdrowym podejściem do relacji – bo więź z samą sobą też jest relacją.
Chwila refleksji nad swoimi nawykami i tym, jak o sobie myślimy, dała Czytelniczkom przestrzeń na lepsze poznanie swoich potrzeb i poziomu dobrostanu.
Korzyści Sponsorów
Sponsorzy nagród pokazali się w kontekście wartościowej, wspierającej kobiety akcji, budującej ich relację z nimi samymi i wzmacniającej pozytywne nawyki.
Wsparcie konkursu było swoistą kampanią wizerunkową w internecie, udowadniającą zaangażowanie marek w ważny społecznie temat.
Sponsorzy dotarli do założonej grupy celowej - świadomych, dbających o siebie kobiet, mających czas i zasoby, żeby pielęgnować swój dobrostan.
Ponadto obecność Sponsorów w prestiżowym tytule prasowym wzmacnia renomę ich marek.
Źródła danych
Dane własne wydawcy (Data Ocean, Sare, GAM, kanały: Facebook, Instagram, YouTube), Google Analitycs, Polskie Badania Czytelnictwa. Opracowanie: Wyborcza sp. z o. o.