Przekonywaliśmy zmotoryzowane Polki i Polaków, że widowiskowa szwajcarska trasa stanowi idealną destynację. Prezentowaliśmy rozliczne turystyczne atrakcje towarzyszące 1643-kilometrowej szosie, dzieliliśmy się praktycznymi poradami dla kierowców. Partnerami projektu byli Audi Polska oraz Switzerland Tourism.
Partner pragnął pokazać naocznie, że sportowe auta AUDI idealnie sprawdzają się w niezwykłych warunkach szwajcarskiej trasy Grand Tour. Udział w projekcie Wyborczej pozwolił zaprezentować konkretne modele samochodów w malowniczej, zapierającej dech w piersi scenerii, zachęcając do wielkiej samochodowej przygody.
Chcieliśmy przekonać odbiorców do wybrania się w urokliwą trasę Grand Tour, jak w soczewce pokazującą piękno i różnorodność Szwajcarii. To droga unikalna na skalę Europy, optymalnie przystosowana do podróży autem, a dodatkowo – bardzo "instagramowa". Szwajcaria wciąż nie jest dla Polek i Polaków popularną destynacją - naszym celem było to zmienić. Projekt został zrealizowany w czasie pandemii, kiedy to samochód stanowił coraz częściej wybierany środek transportu.
Targetem projektu byli wszyscy Polacy i Polki, szczególnie ci zmotoryzowani i z zasobnymi portfelami - skłonni do ekskluzywnych podróży. Takie cechy ma większość odbiorców Wyborczej i Wysokich Obcasów. Chcieliśmy trafić do młodych osób ze sportową żyłką i żądzą przygód, ciekawych nowych miejsc i doznań, a do tego - chętnych do relacjonowania swoich eskapad w mediach społecznościowych. Jako że Szwajcaria nie jest zbyt znana przez rodzimych turystów, była to szansa zaciekawienia ich atrakcjami tego kraju.
W ramach publikacji redakcyjnych poruszyliśmy takie tematy, jak:
Clue "Audi Grand Tour" stanowił pełen rozmachu wyjazd redakcyjny Wyborczej sportowymi samochodami Audi w szwajcarską trasę Grand Tour.
Dziennikarkom towarzyszyła ekipa wideo (dziennikarz i operator) oraz fotograf. Dzięki temu auta Partnera zostały uchwycone i uwiecznione w oryginalnej, atrakcyjnej scenerii.
Podróż była na bieżąco relacjonowana w mediach społecznościowych Wyborczej.
Bogato okraszone zdjęciami reportaże na kanwie tego wyjazdu ukazały się jako: materiał prasowy w "Wysokich Obcasach", materiał prasowy w "Wysokich Obcasach Extra" oraz trzy artykuły online - w serwisach Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl i Gazeta.pl. Na Wyborcza.pl pojawiły się dwa atrakcyjne materiały wideo. Poza tym w social mediach Wyborczej – na Facebooku i Instagramie - prowadzona była relacja z wydarzenia.
SPRAWDŹ PUBLIKACJE.
Materiały redakcyjne "Audi Grand Tour" promowaliśmy szeroko na HP Wyborcza.pl, HP WysokieObcasy.pl, HP Wyborcza.pl Wideo i w kanałach społecznościowych Wyborczej.
Wyjazd trwał w dniach 18-25 września 2020 roku.
Współpraca z Audi miała niestandardowy charakter – Partner w sposób naturalny był obecny w foto i wideo relacjach ze szwajcarskiej podróży. Marka pojawiła się w materiałach redakcyjnych ze wskazaniem słownym i graficznym. Partner był obecny w projekcie również reklamowo – pakiet świadczeń umożliwił jeszcze większe wyeksponowanie marki. Dzięki temu samochody Audi wyraziście zaprezentowały się jako idealny wybór na sportową, pełną wrażeń podróż.
Dzięki niestandardowemu projektowi udało się pokazać Szwajcarię jako atrakcyjny cel samochodowej podróży. W szeregu publikacji i relacji zgłębiliśmy najciekawsze elementy historii, przyrody i atrakcji podróżniczych tego kraju. Dostarczyliśmy wielu praktycznych porad, ułatwiających odbiorcom organizację i przebieg wyjazdu.
Korzyści Partnera
W sposób wiarygodny i nienachalny zaprezentowaliśmy sportowe samochody marki Audi jako środek transportu idealny dla takiej – a w domyśle: nie tylko takiej - niepowtarzalnej podróży. Dzięki udziałowi w projekcie "AUDI Grand Tour" Partner osiągnął pozytywne skojarzenie swoich aut z niepowtarzalną przygodą, pięknem natury i bogactwem kultury oraz z bezpieczeństwem podróży (również w kontekście pandemii). Dzięki rzetelności i wiarygodności mediów Grupy Wyborcza Audi wzmocniło swój wizerunek marki godnej zaufania.
Dane własne wydawcy (Data Ocean, Sare, GAM, kanały: Facebook, Instagram, YouTube), Google Analitycs, Polskie Badania Czytelnictwa. Opracowanie Agora S.A.