Serwis Wyborcza.pl/telewizyjna 1)
Czytelnictwo 2)
Serwis Wyborcza.pl/telewizyjna.pl
Sprzedaż wydania 3)
1) Gemius Prism; VIII 2023 2) PBC, realizacja Kantar Polska, badanie "Zaangażowanie w reklamę", VII 2022-VI 2023 (N= 23 247). Wskaźnik: CDT – piątek 3) PBC, I-VI 2023, sprzedaż wydania w dzień tygodnia: piątek
Czytelnicy Wyborcza TV to w większości mężczyźni, w wieku 45+, mieszkańcy miast 200 tys. +, z wykształceniem wyższym. Nasi czytelnicy w zajmują wysokie pozycje zawodowe, z dochodem ponad 4 tys. zł Czytelnicy Wyborcza TV deklarują zainteresowanie tematami kulturalnymi w prasie – filmem, książką i muzyką. Posiadają dostęp do Internetu i częściej niż przeciętni czytelnicy prasy korzystają z oferty paid TV.
Szukasz rozwiązania reklamowego? Jesteś zainteresowany prenumeratą cyfrową dla swoich pracowników lub klientów? Masz wydarzenie, które chcesz, byśmy objęli patronatem? Powiedz nam, jaki masz cel: wizerunkowy, zasięgowy czy efektywnościowy. Przygotujemy dla Ciebie rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb.
Dotarcie do odbiorców premium
300 000 naszych czytelników płaci za dostęp do treści cyfrowych. Udział super userów w wydatkach e-commerce wynosi aż 70%
Zasięg premium
Nasze portfolio obejmuje prasę codzienną i magazynową, serwisy internetowe, aplikacje, newslettery, kanały w social media oraz autorskie eventy
Treści premium
Nasi dziennikarze to ważne nazwiska i uznani eksperci w swoich dziedzinach. Przygotowują merytoryczne, oryginalne i angażujące treści