Serwis Wyborcza.biz 3)
Czytelnictwo 1)
FB Wyborcza.biz 4)
Serwis Wyborcza.biz
Sprzedaż 2)
3) Gemius Prism, III 2022 1) Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Kantar Polska, Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna, ARC Rynek i Opinia, badanie "Zaangażowanie w reklamę", I - XII 2021, N = 25 026. Wskaźnik: CDT 2) Autoprezentacja danych ZKDP opracowana przez Agora S.A., I - XII 2021, rozpowszechnianie płatne razem, dzień tygodnia - wtorek 4) Stan na 27.04.2022
Czytelnicy wtorkowego dodatku Mój Biznes to osoby w wieku 45+, z wykształceniem ponadśrednim i średnim, zajmujące wyższe pozycje zawodowe (48%). Użytkownicy serwisu to z kolei osoby 40+ (75%), zamieszkujące duże i średnie miasta, zajmujące wysokie pozycje zawodowe, zarabiające ponad 5 tys. złotych.
Możesz dotrzeć do właścicieli biznesów, o sprecyzowanych zainteresowaniach, wgłębiających się w prezentowane treści. Odbiorcy dodatku Mój Biznes są atrakcyjnymi konsumentami.
Na łamach magazynu pojawiają się poradniki i informatory związane z rynkiem pracy, podatkami oraz zmianami w przepisach. W marcu 2021 roku serwis Wyborcza.biz zajął 1. miejsce w rankingu witryn biznesowo-prawnych, osiągając rekordowy wynik ponad 3 milionów użytkowników.
Szukasz rozwiązania reklamowego? Jesteś zainteresowany prenumeratą cyfrową dla swoich pracowników lub klientów? Masz wydarzenie, które chcesz, byśmy objęli patronatem? Powiedz nam, jaki masz cel: wizerunkowy, zasięgowy czy efektywnościowy. Przygotujemy dla Ciebie rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb.
Dotarcie do odbiorców premium
290 000 naszych czytelników płaci za dostęp do treści cyfrowych. Udział super userów w wydatkach e-commerce wynosi aż 70%
Zasięg premium
Nasze portfolio obejmuje prasę codzienną i magazynową, serwisy internetowe, aplikacje, newslettery, kanały w social media oraz autorskie eventy
Treści premium
Nasi dziennikarze to ważne nazwiska i uznani eksperci w swoich dziedzinach. Przygotowują merytoryczne, oryginalne i angażujące treści