Serwis Magazyn-kuchnia.pl 1)
Facebook 2)
Serwis Magazyn-kuchnia.pl
1) Gemius Prism; XII 2024 2) Stan na 01.2025
Serwis odwiedzają w dużej mierze kobiety. Nasi użytkownicy to osoby powyżej 30 r. ż. Mają wykształcenie wyższe i zajmują wysokie pozycje zawodowe.
Serwis kierujemy zarówno do kobiet, jak i mężczyzn - pasjonatów gotowania ceniących sobie jakość produktów, wygląd serwowanych potraw i kulturę jedzenia. Smakosze życia, którzy lubią odkrywać nowe smaki i nie boją się eksperymentów kulinarnych, znajdą dla siebie szereg propozycji. Jesteśmy kompasem dla tych, którzy lubią jeść „na mieście” i cenią ruch slow food.
Szukasz skutecznego rozwiązania dla swoich kampanii reklamowych? Powiedz nam, jaki masz cel: wizerunkowy, zasięgowy czy efektywnościowy. Przygotujemy dla Ciebie rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb w naszych serwisach internetowych oraz tytułach prasowych.
Dotarcie do odbiorców premium
291 000 naszych czytelników płaci za dostęp do treści w serwisach grupy Wyborcza.pl (Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Wysokieobcasy.pl).Udział super userów w wydatkach e-commerce wynosi aż 70%.
Zasięg premium
Nasze portfolio obejmuje prasę codzienną i magazynową, serwisy internetowe, aplikacje, newslettery, kanały w social media oraz autorskie eventy.
Treści premium
Nasi dziennikarze to ważne nazwiska i uznani eksperci w swoich dziedzinach. Przygotowują jakościowe, oryginalne i angażujące treści.