Płatne subskrypcje 1)
Czytelnictwo 3)
Twitter 5)
Serwis Wyborcza.pl 2)
Sprzedaż wydania 4)
1) Dane własne Wydawcy, stan na 31.12. 2022 2) Gemius Prism; VII 2023 3) PBC, badanie "Zaangażowanie w reklamę", ", VII 2022-VI 2023 (N= 23 247). Wskaźnik: CCS 4) PBC, , I-VI 2023, sprzedaż wydania 5) stan na 26.09.2023 r.
Odbiorcy Wyborczej to dobrze sytuowani mieszkańcy miast, zajmujący wyższe pozycje zawodowe, dobrze wykształceni, otwarci i ciekawi świata, zaangażowani w życie społeczne
Aż 75% treści Gazety Wyborczej i serwisu Wyborcza.pl dotyczy lifestyle'u oraz informacji i porad z różnych obszarów tematycznych. Stałe dodatki Wyborczej to: „Duży Format”, „Ale Historia”, „Mój Biznes. Ludzie, praca, innowacje”, „Wyborcza TV”, „Co Jest Grane 24”, „Wolna Sobota" oraz „Wysokie Obcasy”
Wyborcza.pl ma ponad 300 tysięcy prenumeratorów cyfrowych – lojalnych, zaangażowanych czytelników. Zajmuje 11. miejsce w Europie i 34. na świecie pod względem liczby prenumerat cyfrowych, wyprzedzając m.in. El Pais czy Le Figaro.
Szukasz rozwiązania reklamowego? Jesteś zainteresowany prenumeratą cyfrową dla swoich pracowników lub klientów? Masz wydarzenie, które chcesz, byśmy objęli patronatem? Powiedz nam, jaki masz cel: wizerunkowy, zasięgowy czy efektywnościowy. Przygotujemy dla Ciebie rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb.
Dotarcie do odbiorców premium
300 000 naszych czytelników płaci za dostęp do treści cyfrowych. Udział super userów w wydatkach e-commerce wynosi aż 70%
Zasięg premium
Nasze portfolio obejmuje prasę codzienną i magazynową, serwisy internetowe, aplikacje, newslettery, kanały w social media oraz autorskie eventy
Treści premium
Nasi dziennikarze to ważne nazwiska i uznani eksperci w swoich dziedzinach. Przygotowują merytoryczne, oryginalne i angażujące treści