Wyborcza

Wyborcza

Wyborcza jest silnie zaangażowana w akcje społeczne - od lat tworzy ogólnopolskie i lokalne wydarzenia o charakterze społecznym, edukacyjnym i kulturalnym. Gazeta Wyborcza to także lider procesu transformacji cyfrowej prasy w Polsce. Jako pierwsza wprowadziła system limitowanego dostępu do swoich treści (paywall) i ofertę prenumeraty cyfrowej.
  • Powstała w 1989 roku
  • Wydania papierowe od poniedziałku do soboty
  • Edycje krajowe i lokalne
  • Serwis ogólnpolski Wyborcza.pl i 33 serwisy lokalne
Tylko 8% odbiorców czyta równocześnie Wyborczą w prasie i w internecie. Wybierz oba kanały i poszerz grupę odbiorców.

Takie liczby za nami stoją

Płatne subskrypcje 3)

290 tys. prenumeratorów cyfrowych

Czytelnictwo 1)

1,5 mln czytelników

Twitter

878 tys. obserwujących 5)

Serwis Wyborcza.pl 4)

14 mln UU / 127 mln PV

Sprzedaż 2)

57,5 tys. egzemplarzy

Facebook

720 tys. obserwujących 5)

3) Dane własne Wydawcy 4) Gemius Prism; III 2022 1) Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Kantar Polska, Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna, ARC Rynek i Opinia, badanie Zaangażowanie w reklamę", I - XII 2021, N = 25 026. Wskaźnik:CCS 2) Autoprezentacja danych ZKDP opracowana przez Agora SA, I - XII 2021, rozpowszechnianie płatne razem, Gazeta Wyborcza – 6 wydań w tygodniu 5) stan na 27.04.2022 r. 5) stan na 27.04.2022 r.

To nas wyróżnia

Atrakcyjny odbiorca

Atrakcyjny odbiorca

Atrakcyjny odbiorca

Odbiorcy Wyborczej to dobrze sytuowani mieszkańcy miast, zajmujący wyższe pozycje zawodowe, dobrze wykształceni, otwarci i ciekawi świata, zaangażowani w życie społeczne

Szeroka tematyka

Szeroka tematyka

Szeroka tematyka

Aż 60% treści Gazety Wyborczej i serwisu Wyborcza.pl dotyczy lifestyle'u oraz informacji i porad z różnych obszarów tematycznych. Stałe dodatki Wyborczej to: „Duży Format”, „Ale Historia”, „Mój Biznes. Ludzie, praca, innowacje”, „Wyborcza TV”, „Co Jest Grane 24”, „Wolna Sobota" oraz „Wysokie Obcasy”

Czy wiesz, że...

Czy wiesz, że...

Czy wiesz, że...

Wyborcza.pl ma ponad 280 tysięcy prenumeratorów cyfrowych – lojalnych, zaangażowanych czytelników. Zajmuje 12. miejsce w Europie i 25. na świecie pod względem liczby prenumerat cyfrowych, wyprzedzając m.in. National Geographic czy The New Yorker

Powiedz nam, czego potrzebujesz?

Szukasz rozwiązania reklamowego? Jesteś zainteresowany prenumeratą cyfrową dla swoich pracowników lub klientów? Masz wydarzenie, które chcesz, byśmy objęli patronatem? Powiedz nam, jaki masz cel: wizerunkowy, zasięgowy czy efektywnościowy. Przygotujemy dla Ciebie rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb.

CO Z NAMI ZYSKASZ?
  • Dotarcie do odbiorców premium

    290 000 naszych czytelników płaci za dostęp do treści cyfrowych. Udział super userów w wydatkach e-commerce wynosi aż 70%

  • Zasięg premium

    Nasze portfolio obejmuje serwisy internetowe, aplikacje, prasę codzienną i magazynową, newslettery, kanały w social media oraz autorskie eventy

  • Treści premium

    Nasi dziennikarze to ważne nazwiska i uznani eksperci w swoich dziedzinach. Przygotowują merytoryczne, oryginalne i angażujące treści