Serwis Wyborcza.pl/alehistoria 3)
Czytelnictwo 1)
Facebook 4)
Serwis Wyborcza.pl/alehistoria
Sprzedaż 2)
3) Gemius Prism; III 2022 1) Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Kantar Polska, Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna, ARC Rynek i Opinia, badanie "Zaangażowanie w reklamę", X 2020- IX 2021, N = 25 026. Wskaźnik: CDT 2) Autoprezentacja danych ZKDP opracowana przez Agora SA, I-XII 2021, rozpowszechnianie płatne razem, Gazeta Wyborcza - dzień tygodnia: sobota 4) Stan na 27.04.2022 r.
Użytkownicy serwisu to mieszkańcy miast 100 tys. +, w wieku 39+ (55%). Są bardzo dobrze wykształceni – prawie połowa ma wykształcenie wyższe. Użytkownicy "Ale Historia" zajmują wysokie pozycje zawodowe.
Ale Historia to świetna lektura dla nauczycieli poszukujących nowych źródeł wiedzy. Treści z tygodnika są wykorzystywane także jako materiały video, dostępne w formie zdalnych lekcji na wyborcza.pl
Szukasz rozwiązania reklamowego? Jesteś zainteresowany prenumeratą cyfrową dla swoich pracowników lub klientów? Masz wydarzenie, które chcesz, byśmy objęli patronatem? Powiedz nam, jaki masz cel: wizerunkowy, zasięgowy czy efektywnościowy. Przygotujemy dla Ciebie rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb.
Dotarcie do odbiorców premium
290 000 naszych czytelników płaci za dostęp do treści cyfrowych. Udział super userów w wydatkach e-commerce wynosi aż 70%
Zasięg premium
Nasze portfolio obejmuje prasę codzienną i magazynową, serwisy internetowe, aplikacje, newslettery, kanały w social media oraz autorskie eventy
Treści premium
Nasi dziennikarze to ważne nazwiska i uznani eksperci w swoich dziedzinach. Przygotowują merytoryczne, oryginalne i angażujące treści