U nas znajdziesz poradniki, webinary i artykuły tworzone przez naszych ekspertów. Sprawdź, co mówimy o branży mediowej i rynku reklamy.
Trend subskrypcji idzie jak burza, podbijając różnorodne rynki - radiowy, telewizyjny, prasowy, motoryzacyjny, gastronomiczny. Co sprawia, że ten model jest coraz bardziej atrakcyjny zarówno dla użytkowników, jak i reklamodawców oraz właścicieli opartych na nim biznesów?
Prasie wróżono szybki upadek już dekady temu; miał ją w pełni zastąpić internet, a nawet dziennikarstwo "obywatelskie" - teksty pisane przez przysłowiowych Kowalskich, umieszczane w sieci. Jednak końca prasy wcale nie widać, a w nieco zmienionej formie może ona nawet dać czytelnikom to, czego nie znajdą w cyfrowym świecie.
Perturbacje ostatnich lat - pandemia, wojna, inflacja, kryzys klimatyczny - znacząco zmieniły rzeczywistość pracowników i pracodawców. Nowa sytuacja stała się wyzwaniem dla naszej równowagi psychicznej, zdrowia, relacji i produktywności. W związku z tym dawne benefity pracownicze w dużej mierze straciły na atrakcyjności. Pojawiły się nowe potrzeby i oczekiwanie, że pracodawcy mądrze je zaspokoją.
2020 rok zmienił świat, również w obszarze marketingu i reklamy. Wydawcy i reklamodawcy stanęli przed nowymi wyzwaniami - jak skutecznie i z poszanowaniem potrzeb użytkowników prowadzić kampanie reklamowe w erze trudnych treści? Jak zadbać o brand safety marek?
Co łączy prowadzenie samochodu i gotowanie obiadu? To, że w trakcie obu czynności można słuchać podcastu, czyli audycji radiowej na żądanie. Taka forma rozrywki towarzyszy już 9 mln polskich internautów!
Content marketing mocno w ostatnim czasie ewoluował - aktualnie odchodzimy od komunikacji BTC (business-to-consumer) czy BTB (business-to-business). Niezależnie od motywacji zakupowej, decyzje podejmuje człowiek, dlatego dziś mówimy o komunikacji business-to-human (BTH).