U nas znajdziesz poradniki, webinary i artykuły tworzone przez naszych ekspertów. Sprawdź, co mówimy o branży mediowej i rynku reklamy.
Mimo licznych kryzysów - pandemii, wojny, inflacji (by wymienić niektóre) - którym stawiamy czoła od kilku lat, rynek reklamy stale rośnie, a jego analitycy pozostają optymistami.
Lokalność zyskała na znaczeniu podczas pandemii i trend ten wcale nie traci na sile. Polki i Polacy coraz chętniej kupują lokalnie, a ważną część ich tożsamości stanowi historia i teraźniejszość miasta czy regionu. To istotna informacja dla wydawców, marketerów i reklamodawców.
W dzisiejszym świecie, zdominowanym przez rzeczywistość online, wszystko, co ma miejsce w "realu", ma wyjątkową wartość. Również prasa i reklama prasowa wyróżniają się na tle innych mediów. Są opozycją dla serwisów internetowych i zamieszczanych tam - zwykle agresywnych - reklam. Jakie unikalne cechy charakteryzują prasę?
Za nami i przed nami trudne lata - pandemia, wojna, zmiany klimatu, inflacja, seria afer pedofilskich w Kościele. Jakby tego było mało, zamiast rzetelnych informacji, tak potrzebnych w czasach kryzysu, zalała nas powódź fake newsów. W jaki sposób wszystko to wpływa na kształtowanie się nowych trendów w cyfrowym marketingu?
Czasy się zmieniają, a wraz z nimi zmieniają się potrzeby pracowników i rola liderów. Dotąd wydawało się, że najważniejszym - a może nawet jedynym - motywatorem do pracy jest wynagrodzenie. Po trudnym doświadczeniu pandemii stało się (czy powinno stać się) jasne, że dzisiaj to o wiele za mało.
Reklama w prasie ma swoją specyfikę, odmienną od reklamy internetowej. W porównaniu z tą ostatnią jest stonowana, estetyczna i... lubiana. Cenią ją zarówno odbiorcy, jak i reklamodawcy oraz wydawcy. Z konkretnych, mierzalnych powodów.