materiał promocyjny

Abstract art
in your

Kampania Jesień/Zima 2020: BOSS Generation

Kampania
Jesień/Zima 2020:
BOSS Generation

Do świata mody wkracza nowe pokolenie – odważne, świadomie korzystające z ponadczasowego stylu i dopasowujące go do własnych potrzeb. Pokolenie, które wyznacza drogę w przyszłość. To właśnie w stronę tego pokolenia robi ukłon marka BOSS w najnowszej kolekcji na jesień i zimę 2020. Poznaj BOSS Generation!

BOSS stawia na młodość i nowe spojrzenie na modę. Odzwierciedleniem tego podejścia jest kolekcja na jesień i zimę 2020 – BOSS Generation. Zapowiedzią projektów na nowy sezon jest wyjątkowa kampania. To krótkometrażowy, biało-czarny film stworzony przez Fabiena Barona, francuskiego reżysera i jednego z najbardziej cenionych dyrektorów artystycznych na świecie. 

Monochromatyczne zdjęcia do filmu wykonał legendarny brytyjski fotograf – David Sims. W obsadzie wystąpiło 10 młodych wschodzących modeli i modelek: Malick Bodian, Benno Bulang, Sora Choi, Romaine Dixon, Leon Dame, Veronika Kunz, Achenrin Madit, Bente Oort, Maartje Verhoef i Meng Yuqi.

Siła tkwi w młodości

Modele i modelki w rytm dynamicznej muzyki pewnym krokiem przechodzą po literach tworzących słowo BOSS. Najpierw spacerują pojedynczo, później spotykają się wszyscy, tworząc grupę reprezentującą młode pokolenie BOSS. – Kampania pokazuje, jak w miarę znoszenia lockdownu na całym świecie, młodzi ludzie spotykają się i wkraczają w nową erę – wyjaśnia Ingo Wilts, dyrektor ds. marki HUGO BOSS. Film celowo utrzymany jest w kolorach czarno-białym, odzwierciedlając indywidualność każdej osoby. – Nowa kampania pokazuje, jak młode pokolenie dopasowuje ponadczasowe stylizacje do swoich potrzeb – wyjaśnia Ingo Wilts.

Nieustające odkrycia

Młodzi ludzie wnoszą świeżość i pewność siebie do krawiectwa, pozwalają na nowo spojrzeć na modę i na nowo inspirują. Ich dynamikę i odwagę BOSS doskonale oddał w kolekcji na nowy sezon. Generation to projekty, które łączą dziesięciolecia doświadczenia krawieckiego marki z nowym, współczesnym podejściem do mody. BOSS, prezentując kolekcję podczas Milan Fashion Week udowodnił, że DNA krawiectwa firmy jest obszarem nieustannych odkryć. Marka zaskoczyła nową interpretacją klasycznych krojów i wzorów. W nowej kolekcji pojawiła się znana dobrze pepitka, ale w tym sezonie urosła do dużych rozmiarów. Marka wróciła także do kraty – ta zagościła na świetnie skrojonych płaszczach. Klasyczne kroje urozmaicają duże, geometryczne wzory czy pojawiające się na odzieży wierzchniej frędzle.

Kobiety zimą otulą ciepłe wełniane golfy i długie, sięgające do kostek płaszcze. Najmodniejsze będą te w kolorach karmelu.

Bordo, czerń i karmel

W nowej kolekcji BOSS dominują trzy kolory: bordo, czerń i karmel. Można je nosić od stóp do głów lub dowolnie ze sobą zestawiać. Do bordowego garnituru jesienią i zimą doskonale jako dodatki sprawdzą się czarne buty czy czarny krawat, do sukienek – czarne kozaki i torebka, ale nie za duża – taka, którą bez trudu da się trzymać na zgiętym przedramieniu. Torebki trzymane w rękach to w tym roku najgorętszy trend. Jesienią i zimą BOSS powraca też do koloru, który zagościł w letniej kolekcji – jasnego fioletu. W nowym sezonie warto wykorzystywać go jako dodatek, przełamujący stylizacje w kolorach czerni i bordo. Ale nie tylko. Odważni panowie nadal mogą sięgnąć po garnitur w tym odcieniu. 

Kolekcja BOSS Generation podkreśla rolę pokolenia, które w najbliższych latach wyznaczać będzie drogę przyszłości. Połączenie wieloletniego doświadczenia marki z nowym, odważnym i świeżym spojrzeniem, daje doskonałe efekty. Marka wciąż podkreśla rolę indywidualności, zachęcając do dowolnego zestawiania faktur, wzorów i kolorów, wybierania spośród klasycznych modeli bądź sięgania po mocniejsze akcenty np. w formie swetrów, koszul lub kurtek w geometryczne wzory. Nowe pokolenie doskonale wie, czego potrzebuje i w jakim stylu chce przemierzać świat. 

Nadchodzi świadoma moda, nadchodzi BOSS Generation,

ZOBACZ

Kolekcja kapsułowa BOSS x AJ

„Nigdy nie pozwól, aby sukces uderzył Ci do głowy, a porażka dotknęła Twojego serca”
Anthony Joshua

– to motto umieścił Anthony Joshua, brytyjski bokser wagi ciężkiej na metkach ubrań z nowej kapsułowej kolekcji BOSS na jesień i zimę. Współpraca marki BOSS z utalentowanym sportowcem zaowocowała wyjątkową kolekcją. Elegancką, a jednocześnie bardzo casualową.

W sezonie na jesień i zimę BOSS przy powstawaniu kolekcji kapsułowej podjął współpracę z Anthonym Joshuą, jednym z najbardziej utalentowanych bokserów wagi ciężkiej. Anthony to mistrz olimpijski i wicemistrz świata amatorów, zawodowy mistrz świata federacji IBF, WBO, superczempion WBA i IBO. Na zawodowym ringu stoczył 22 walki. Zwyciężył we wszystkich pojedynkach, a 21 z nich zakończył przed czasem. Siła, precyzja i wola walki zainspirowały do powstania wyjątkowej kolekcji kapsułowej BOSS x AJBXNG.

Kolor zwycięstwa

Ekskluzywna kolekcja ubrań składa się z 10 elementów: sportowych bluz, t-shirtów, swetrów oraz dżersejowych spodni. – W BOSS podoba mi się subtelność. Od dawna byłem fanem ubrań i klientem BOSS, więc kiedy otrzymałem propozycję współpracy, wiedziałam, że będzie to dla mnie ciekawe doświadczenie – mówi o współpracy z BOSS Anthony Joshua. 

Przy tworzeniu kolekcji kapsułowej Anthony Joshua dążył do uzyskania koloru, który reprezentuje zwycięstwo. W efekcie ubrania w odcieniach ciemnego granatu zyskały eleganckie, złote refleksy

– Złoto to obecnie mój ulubiony kolor, to kolor, który reprezentuje zwycięstwo. Połączenie złota i granatu uważam za wyjątkową, elegancką kombinację
Anthony
Joshua
– podkreśla

Jeszcze jedna godzina, jeszcze jeden dzień

Złote elementy pojawiają się na bluzach i t-shirtach w formie logo BOSS. Można wybrać ubranie z małym detalem lub dużym, wyraźnym napisem, rozciągającym się na linii ramion lub na plecach. Koszulki i bluzy są oferowane w wygodnym, luźnym kroju, a swetry z dzianiny i dżersejowe spodnie są tak skrojone, by być bliżej ciała i opływać sylwetkę. Każdy element kolekcji zawiera tkaną metkę z motywującymi słowami boksera: „Jeszcze jedna godzina, jeszcze jeden dzień. Nigdy nie pozwól, aby sukces uderzył Ci do głowy, a porażka dotknęła Twojego serca."

W kolekcji kapsułowej BOSS x AJBXNG pojawia się tajemniczy numer 258. Można go znaleźć na jednym z t-shirtów. To nawiązanie do czasu. 

– Żyjemy według rytmu 24/7. Nie możemy zmienić zegarów, są, jakie są. Ale możemy zmienić sposób myślenia i etykę pracy. Jeszcze jedna godzina, jeszcze jeden dzień 25/8 

- mówi w filmie promującym kolekcję bokser, zachęcając do dawania z siebie jeszcze więcej energii.

Zrównoważona moda: kolekcja żeglarska

Czerń, biel i neonowy róż – to kolory, które idealnie sprawdzą się na żagle. Nowa, kapsułowa kolekcja BOSS Sailing Capsule zaskakuje nie tylko kolorami, ale i materiałami, z których jest stworzona. Użycie organicznej bawełny i materiału pozyskanego z zebranego nad oceanami plastiku to kolejny krok marki w stronę zrównoważonego rozwoju.

BOSS kontynuuje podróż w kierunku bardziej zrównoważonego podejścia do mody. Dla osób, którym losy natury nie są obojętne, marka przygotowała ekskluzywną kolekcję kapsułową Sailing Capsule. W jej skład wchodzi 8 elementów – wszystkie stworzone z użyciem ekologicznych materiałów. 
Do stworzenia kolekcji BOSS wybrał dwa rodzaje materiałów. Wodoodporny płaszcz, bluza z kapturem, czapka i plecak powstały z przetworzonego plastiku zebranego w ramach Social Plastic. To akcja organizowana przez Plastic Bank, w ramach której mieszkańcy z krajów ubogich dostarczają zebrany nad oceanem plastik do specjalnych punktów. Obecnie akcja organizowana jest na Haiti, w Indonezji, na Filipinach, w Brazylii, a wkrótce ma dotrzeć do Wietnamu i Indonezji. Miesięcznie Plastic Bank zbiera 900 tys. kg plastiku, który jest transportowany do zakładów zajmujących się jego dalszym wykorzystaniem. Akcja Social Plastic z jednej strony pomaga zmniejszyć zanieczyszczenie środowiska, zwłaszcza oceanów, z drugiej zarobić mieszkańcom krajów ubogich, którzy, dostarczając plastik do punktów, otrzymują za to wynagrodzenie.

Neonowy róż

Nowa kolekcja zaskakuje kolorami. Dominuje w niej czerń, biel oraz neonowy róż. Kolorystyczną inspiracją dla żeglarskiej kolekcji był jacht regatowy, który BOSS stworzył wspólnie z Alexem Thomsonem, brytyjskim żeglarzem. Thomson popłynie łodzią w wyścigach Vendée Globe 2020, bardzo wymagających i nazywanych „Everestem mórz”. Odbywają się one co 4 lata. Najbliższa edycja Vendée Globe rozpocznie się w niedzielę, 8 listopada 2020 roku.

Oba projekty - kolekcję kapsułową i jacht regatowy - łączą nie tylko kolory, ale i dbałość o ekologię. Alex Thomson zamierza płynąć bez użycia paliw kopalnianych. Głównym źródłem energii dla łodzi będzie światło słoneczne. Panele słoneczne będą ładować silnik i akumulator nawet na Oceanie Południowym, gdzie bezpośredni dostęp do światła słonecznego jest ograniczony. Łódź HUGO BOSS wykonano w całości z włókna węglowego, które, jako materiał, wyróżnia się trwałością i lekkością. Aby zmaksymalizować wydajność, zrezygnowano z pomalowania jachtu. Jego kolor to naturalny odcień włókna węglowego. Wydajności sprzyjają też specjalnie zaprojektowane żagle. Są tak wyprofilowane, by łódź osiągała wyższe prędkości. – HUGO BOSS został zbudowany w Hythe w Southampton, w Wielkiej Brytanii pod kierownictwem Jasona Carringtona, którego uważam za jednego z najlepszych konstruktorów łodzi na świecie – mówi Alex Thomson. Przyznaje, że dobór koloru, który zaproponował znany projektant Karim Rashid, był dla wszystkich zaskoczeniem. – Kiedy po raz pierwszy zobaczyliśmy neonową różową wizję, wielu członków zespołu było zaskoczonych. Ale jaki jest lepszy sposób na wyróżnienie się na tle reszty floty i dalsze wyrażanie opinii w tym sporcie? – zastanawia się żeglarz.

Karim Rashid wybrał takie kolory, które miały zaangażować, zwrócić uwagę. – Uwielbiam róż i kolory techno. To kolory, które mają w sobie żywioł i energię, więc były naturalnym wyborem dla tego projektu – zwraca uwagę. Zaskakujący efekt daje przeniesienie tych kolorów na ubrania. Dzięki niebanalnemu połączeniu, kapsułowa kolekcja BOSS Sailor Capsule wnosi powiew świeżości i dynamikę do męskiej, eleganckiej i zarazem sportowej garderoby.

ZOBACZ

Kiedy po raz pierwszy zobaczyliśmy neonową różową wizję, wielu członków zespołu było zaskoczonych. Ale jaki jest lepszy sposób na wyróżnienie się na tle reszty floty i dalsze wyrażanie opinii w tym sporcie? – zastanawia się żeglarz.

Karim Rashid wybrał takie kolory, które miały zaangażować, zwrócić uwagę. – Uwielbiam róż i kolory techno. To kolory, które mają w sobie żywioł i energię, więc były naturalnym wyborem dla tego projektu – zwraca uwagę. Zaskakujący efekt daje przeniesienie tych kolorów na ubrania. Dzięki niebanalnemu połączeniu, kapsułowa kolekcja BOSS Sailor Capsule wnosi powiew świeżości i dynamikę do męskiej, eleganckiej i zarazem sportowej garderoby.