Odchudzanie. Ćwiczenia, które podkręcą metabolizm

Ada Palka
20.01.2017 00:04
BIEG BOKSERKI .Ustaw nogi na szerokość bioder. Napnij brzuch i pośladki. Rozluźnij ramiona i wyprostuj plecy. Wykonaj trucht z wysokim uniesieniem kolan do góry oraz naprzemiennymi wyprostami rąk imitującymi ciosy bokserskie. Ćwiczenie wykonuj przez 30 s.

BIEG BOKSERKI .Ustaw nogi na szerokość bioder. Napnij brzuch i pośladki. Rozluźnij ramiona i wyprostuj plecy. Wykonaj trucht z wysokim uniesieniem kolan do góry oraz naprzemiennymi wyprostami rąk imitującymi ciosy bokserskie. Ćwiczenie wykonuj przez 30 s. (Fot. Daniel Koper)

- Trening jest krótki, ale niezwykle intensywny i nie wymaga użycia sprzętu. To moja metoda Train My Way: 3x3x30 - wykonujesz trzy serie trzech ćwiczeń, z których każde ma ci zająć 30 sekund. Do dzieła! Trening opracowała i zaprezentowała Ada Palka

Wszystkie zdjęcia
  • Bieg bokserki - rozgrzewka
  • 1. Wykroki skrzyżne w tył
  • 2. Wypady z uniesieniem kolan - trening
  • 3. Przysiad z wykopem nogi - trening
  • 1. Rozciąganie tylnej części ud i łydki - zakończenie treningu
  • 2. Rozciąganie mięśni pośladkowych i mięśni skośnych brzucha - zakończenie treningu
  • 3. Rozciąganie wewnętrznych mięśni ud - zakończenie treningu