Współpracowała z najbardziej znanymi polskimi i zagranicznymi markami i instytucjami – w tym m.in. z Muzeum Polin, Instytutem Adama Mickiewicza i dziennikiem "Die Welt". W ciągu 15 lat w jej portfolio znalazły się okładki płyt, książek i magazynów, w tym pierwsza, i jak dotąd jedyna, ilustrowana okładka w historii magazynu "Elle". Zaprojektowała również okładkę ostatniej płyty Maryli Rodowicz.

Na co dzień tworzy dla marek, takich jak: Reebok, Nike, Mercedes Benz, Samsung, HTC, Jo Malone, Max Factor czy Hugo Boss.

Dla Reeboka zaprojektowała trzy limitowane serie butów dostępnych w sprzedaży na całym świecie. Dla Costa Coffee i HTC stworzyła serię wielkoformatowych murali, a dla jednego z najbardziej prestiżowych japońskich domów handlowych Hankyu Mode projekty witryn i portrety japońskich It-girls prezentujących najnowsze kolekcje.

Jej prace publikowane były m.in. w "Commons & Sense", "iD", "Harper’s Bazaar", "Instyle", "Glamour", "K MAG", "Elle" czy "New York Magazine" – w prasie kobiecej równie często opowiada o edukacji estetycznej, życiowej filozofii, książkach i Berlinie.